Wickedmen Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 jongens ik ken geen server meer vinden en de website doet het ook niet meer lijkt me duidelijk de mensen van sa-mp hebben weer problemen wie heeft hier ook last van Reageren
Loewie Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 jongens ik ken geen server meer vinden en de website doet het ook niet meer lijkt me duidelijk de mensen van sa-mp hebben weer problemen wie heeft hier ook last van ik kan nog op de site en kan ook nog spele Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 De server van SAMP ligt er redelijk vaak uit. Dit probleem heb ik ook wel eens. Reageren
Azer Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Er vindt nu en dan wel is een ddos aanval plaats op de server(s) van SA:MP. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Er vindt nu en dan wel is een ddos aanval plaats op de server(s) van SA:MP. Wow! Word de SAMP Server zovaak aangevallen? Ik dacht eigenlijk dat de server dan in onderhoud was ofzo Reageren
Azer Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Als het voor onderhoud is dan is de server meestal niet zolang uit de lucht. Reageren
WackoX Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Is SA:MP dan al van die Ryan (ofzo) al af Azer? Reageren
Azer Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Al een tijd is de laatste tijd voornamelijk ene Netzeek uit argentinie, maar die kan vrij weinig meer aanrichten op de servers van SA:MP. Reageren
WingedBull Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Dti probleem is opgelost met de 0.0.2 R3 veronderstel ik? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.