Basssss Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2008 (bewerkt) Welke windows versie gebruik je eigenlijk? Met Vista wil het nogal eens problemen geven. Heb ik zelf ook gehad. Als je met Vista werkt zou ik sowiezo proberen Pawno uit te voeren in compatibiliteitsmodus. Windows XP. Werk je wel met een administrator account? Er staat maar één account op deze computer, dus denk van wel. Werkt Pawno voor de rest wel gewoon goed? Worden rechts je includes gewoon weergegeven, dus a_samp.inc met daaronder print, printf.. enz. enz. ??? Ik heb dat er nergens staan. Wat als je alle bestanden van de server eens gewoon opnieuw download? Zal dat even proberen. Zelfde probleem blijft herhalen. Wat me wel opviel is dat wanneer ik compile en het SAMP-scherm in beeld komt krijgt pawno de stand "reageert niet", en dat blijft zo totdat ik het SAMP-schermpje weer wegklik. Bewerkt: 15 november 2008 door Basssss Reageren
Basssss Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Waarom heb ik altijd van die onbegrijpbare problemen. Reageren
Remcconen Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Kopieër je code, en plak hem in een nieuw PAWN script.. Helpt ook soms Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.