Jump to content

Gevangenis Alderney

Little Jacob

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een vraagje: is het mogelijk om in het interieur te komen van de gevangenis? Dus daar binnen. Want, laatst kwam ik in dat hotel bij middle park in het gedeelte waar je alleen kan komen met missies via de annilihator. Ik gebruikte de cheat en plaatste hem mooi zodat ik instapte en zo door de grond heen viel en het beeld begon raar te doen waarop ik binnen spawne net na de deur waar je, zonder deze truc te gebruiken, niet doorheen kan.

- Dit probeerde ik dus ook bij de gevangenis maar is me niet gelukt, op een gegeven moment kon ik wel door de muur heen kijken en zag ik wel iets maar ik kon niet vastleggen of dat het 'interieur' was van de missie.

Ook las ik een tijd geleden in een topic dat je met een of andere multiplayer mode zo in die kerk kan bij star junction, en nog meer gebouwen. Ook zou ik hier graag wat meer over willen weten want ik heb al op party mode en free mode geprobeerd maar met party kwam ik er niet in, en bij allebij ook niet in de gevangenis. In een topic van Kaishockwave, volgens mij, kon je via free mode in een huis en dat is wel gelukt.

Ik hoop dat iemand mij iets meer kan informeren,

Little Jacob

Delen op andere websites

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Little Jacob

16

• Kai-ShockWave

9

• Dvt

4

• Lil-Jacob

2

Ik snap je even niet..

Bedoel je in het gebouw van de gevangenis, of alleen op de binnenplaats?

Want naar mijn weten kan je wel op de binnenplaats komen, maar niet het gebouw zelf in.. Het gebouw zelf kan je volgens mij niet in.

Bewerkt: door Die Hard
Delen op andere websites

Ook las ik een tijd geleden in een topic dat je met een of andere multiplayer mode zo in die kerk kan bij star junction, en nog meer gebouwen. Ook zou ik hier graag wat meer over willen weten want ik heb al op party mode en free mode geprobeerd maar met party kwam ik er niet in, en bij allebij ook niet in de gevangenis. In een topic van Kaishockwave, volgens mij, kon je via free mode in een huis en dat is wel gelukt.

Ik hoop dat iemand mij iets meer kan informeren,

Little Jacob

De enigste manier om in gebouwen van missies te komen is door Bomb Da Base II te doen. In Free Mode heb je wel paar gebouwen die de ene keer wel open zijn en de andere keer niet, zoals het huis wat jij vermeldt bij het strand/kermis.

In SP kan je ook in de kerk én de bank door een auto in de deur te spawnen door een cheat en er daarna tegenaan te springen. Hierdoor wordt je door de deur gedrukt en ben je in het interieur.

In Bomb Da Base II is deze manier nog makkelijker. Wanneer je deze mode opstart moet je eerst de geldwagen stelen en naar de helikopter brengen. Wanneer je de beschikking hebt tot de helikopter kun je naar bijvoorbeeld de bank of kerk vliegen waar je dan gewoon in kan lopen. Let er wel op dat je die mode samen met iemand doet die er ook vanaf weet anders wordt het een beetje gekloot :puh:

En volgens mij kan je niet de gevangenis in (helaas). Het is een optie om misschien onder de kaart te vliegen en te kijken of er écht een interieur bij de gevangenis zit.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Delen op andere websites

Bedankt allemaal, het is me nu gelukt om in het kantoorgebouw van U.L. Paper te komen. Alleen daar binnen kon je achter de balie en gang in en de deur aan het einde was gesloten helaas. Verder heb ik nog het huis van Pegorino geprobeerd en het is nog niet zo zeer gelukt maar ik ben er wel in geweest en als ik het goed gezien had was de interieur daar wel binnen. Weet iemand nog interieuren van missies die ik kan gaan proberen te zoeken, nieuwe hobbie :schater:

Delen op andere websites

Bedankt allemaal, het is me nu gelukt om in het kantoorgebouw van U.L. Paper te komen. Alleen daar binnen kon je achter de balie en gang in en de deur aan het einde was gesloten helaas. Verder heb ik nog het huis van Pegorino geprobeerd en het is nog niet zo zeer gelukt maar ik ben er wel in geweest en als ik het goed gezien had was de interieur daar wel binnen. Weet iemand nog interieuren van missies die ik kan gaan proberen te zoeken, nieuwe hobbie :schater:

Hoe ben je in dat gebouw gekomen (U.L. Paper en Pegorino)? Via SP?

Delen op andere websites

Hoe ben je in dat gebouw gekomen (U.L. Paper en Pegorino)? Via SP?

Ja dat lijkt me echt lachen, vooral Pegorino!

Delen op andere websites

Jep, gewoon singleplayer:

Ik ging naar het gebouw van U.L. Paper en daar spawnde ik telkens een auto, en toen ging ik erin zitten en was ik vervolgens aan de andere kant van het glas. Daar zaten mensen te computeren met achter de balie een gang waar je helaas niet verder kan. En bij pegorino's was het moeilijker, ik ben ook nog niet in het interieur geweest, maar wel 'in het huis', ook d.m.v. auto's spawnen maar dat is wel lastig bij Pegorino's huis.

Kan iemand mischien een snapmap geven van bijv. het huis van Packie ofzo want het is een tijdje geleden dat ik het weer gespeeld heb :tu:

Delen op andere websites

Er is wel degelijk een interieur in de gevangenis! En volgens mij gaat het om de ruimte die steeds te zien is in de missies als ze bij het glas praten, want ik ben er namelijk in geweest. Heb wat gedeeltes gefilmd en ik probeer het zo nog een keertje.

Ook ben ik binnenin het huis van pegorino gekomen waar ik kon rondlopen (ook gefilmd). Zal straks ff op youtube zetten.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...