Jump to content

Gevangenis Alderney


Little Jacob

Recommended Posts

Er is wel degelijk een interieur in de gevangenis! En volgens mij gaat het om de ruimte die steeds te zien is in de missies als ze bij het glas praten, want ik ben er namelijk in geweest. Heb wat gedeeltes gefilmd en ik probeer het zo nog een keertje.

Ook ben ik binnenin het huis van pegorino gekomen waar ik kon rondlopen (ook gefilmd). Zal straks ff op youtube zetten.

Kan je ook niet in die bank?

Waar je een overval doet.[/font]

Ik dacht van wel. :Y

Maar dat is misschien al gezegd. :S

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Little Jacob

    16

  • Kai-ShockWave

    9

  • Dvt

    4

  • Lil-Jacob

    2

Awsome! Ik ben er (nog) niet zo handig mee want het wil me maar niet lukken in de gevangenis te komen maar mischien kan ik even kijken hoe jij het doet door je filmpje :tu:

En ja, je kan ook de bank in. Op youtube staan daar ook een paar filmpjes van :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel degelijk een interieur in de gevangenis! En volgens mij gaat het om de ruimte die steeds te zien is in de missies als ze bij het glas praten, want ik ben er namelijk in geweest. Heb wat gedeeltes gefilmd en ik probeer het zo nog een keertje.

Ook ben ik binnenin het huis van pegorino gekomen waar ik kon rondlopen (ook gefilmd). Zal straks ff op youtube zetten.

Wanneer staat het er zo ongeveer op?

Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel degelijk een interieur in de gevangenis! En volgens mij gaat het om de ruimte die steeds te zien is in de missies als ze bij het glas praten, want ik ben er namelijk in geweest. Heb wat gedeeltes gefilmd en ik probeer het zo nog een keertje.

Ook ben ik binnenin het huis van pegorino gekomen waar ik kon rondlopen (ook gefilmd). Zal straks ff op youtube zetten.

Wanneer staat het er zo ongeveer op?

Ben hem op dit moment in elkaar aan het zetten :)

Link to comment
Delen op andere websites

OK fijn want ik heb het geprobeerd overal maar het lukte niet... ik kon wel naar 'binnen' kijken toen zag ik veel blauw maar ook een stuk wat op een interieur lijkt. Het was hoger dan de begane grond... ben benieuwd of het lukt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik het al gehad bij het huis van Packie. Ging steeds met een auto spawnen aan de achterkant en ben toen in de keuken geweest waar Packie, Michael, Derrick en Niko overleggen vlak voor de bankroof. Maar dat was nou niet echt heel bijzonder.

Link to comment
Delen op andere websites

ik het al gehad bij het huis van Packie. Ging steeds met een auto spawnen aan de achterkant en ben toen in de keuken geweest waar Packie, Michael, Derrick en Niko overleggen vlak voor de bankroof. Maar dat was nou niet echt heel bijzonder.

tja je moet ook een beetje de lol er van in zien denk ik... alleen bij mij wilt het maar niet lukken haha ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie doen dit allemaal singleplayer neem ik aan? :puh:

Dus jullie cheaten een auto zodat hij in het gebouw komt, maar dat je er nog wel in kunt.

En wat voor auto, als ik vragen mag? SuperGT, Comet, Sanchez??

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

balen.. maar hoe doe jij dat dan ik probeer het heletijd maar ik kom er maar niet in :Y

Met een helikopter :Y

Ik ga komende dagen denk ik meer van deze gebouwen zoeken uit missie's..

P.S. Bezig met uploaden...

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

balen.. maar hoe doe jij dat dan ik probeer het heletijd maar ik kom er maar niet in :Y

Met een helikopter :Y

Ik ga komende dagen denk ik meer van deze gebouwen zoeken uit missie's..

P.S. Bezig met uploaden...

OK dan, chill! Ik ga zo meteen kijken dan :puh:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...