Jump to content

Gevangenis Alderney

Little Jacob

Recommended Posts

Precies. Blijkbaar ben je dus de leukste thuis he. Anyway bedankt voor de goede tip alleen toch is het niet helemaal wat ik bedoelde. En ik weet ook dat je in restaurants, kleding shops etc. kan.

Hoe kan je in restaurants?

Delen op andere websites

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Little Jacob

16

• Kai-ShockWave

9

• Dvt

4

• Lil-Jacob

2

Kai-Shockwave, is het echt alleen maar mogelijk om via cheats in de interiors te komen ? Want heb namelijk niet echt zin om te gaan cheaten :engel:

Om in de interiors van missies te komen heb je inderdaad cheats en zelf glitches nodig. Een paar interiors, zoals de bank, de kerk en een huis uit een missie zijn alleen te bezichtigen in Bomb Da Base zonder dat je cheats hoeft te gebruiken.

Maar om in SinglePlayer de gebouwen in te gaan heb je cheats nodig ;)

Delen op andere websites

Kai-Shockwave, is het echt alleen maar mogelijk om via cheats in de interiors te komen ? Want heb namelijk niet echt zin om te gaan cheaten :engel:

Om in de interiors van missies te komen heb je inderdaad cheats en zelf glitches nodig. Een paar interiors, zoals de bank, de kerk en een huis uit een missie zijn alleen te bezichtigen in Bomb Da Base zonder dat je cheats hoeft te gebruiken.

Hmm, weet je toevallig als je op een tweede savegame cheat, of je dan de achievements van de andere savegame ook blocked ? En staat je filmpje al online ?

Delen op andere websites

Hmm, weet je toevallig als je op een tweede savegame cheat, of je dan de achievements van de andere savegame ook blocked ? En staat je filmpje al online ?

Nou ik was een nieuwe savegame begonnen en ik ging dus cheaten op me oude savegame en steeds als ik cheat staat er van" Cheat activated. Trophy's "blabla" blocked. Maar als ik me lijst bekijk zijn ze niet geblocked, dus best wel vaag.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Delen op andere websites

hey,

ik weet wel dat je in de gevangenis van alderny op de binnenplaats kan komen.

maar in het gebouw zelf ben ik nog niet binnen geweest, toen ik er was stonden wel van die gevangene met een groepje bij elkaar, maar ik kon niet bij ze omdat ik niet door het hek heen kon, want het kon niet open.

maar mij lijkt het wel leuk als je binnen in een gebouw kan komen waar je normaal gesproken niet in kan komen.

groetjes guusje ^_^

Delen op andere websites

Ah ja dat hek wat jij bedoelt dat is zon soort hok waar hun in zitten maar die deur zit ook op slot. Daar ben ik wel in geweest want het is nogal simpel. Je cheat gewoon een auto net in de muur/hek en je gaat erin zitten en je bent er in :tu:

Delen op andere websites

Je kan niet in het interieur van het gevangenis, niet normaal of bij multiplayer. Je kunt er wel inkomen door bij Single player bijvoorbeeld een heli te spawnen en over de muren te vliegen. En bij Free mode kun je gewoon tegen de hoofdingang-poort rijden dan gaat hij open.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...