Basssss Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Is er een programma waarmee je geluid kan opnemen bijvoorbeeld uit GTA? Alvast bedankt! Reageren
Wickedmen Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Is er een programma waarmee je geluid kan opnemen bijvoorbeeld uit GTA?Alvast bedankt! Ik heb iets nog beters beeld en geluid van Www.fraps.com Reageren
Basssss Geplaatst: 1 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Is er een programma waarmee je geluid kan opnemen bijvoorbeeld uit GTA?Alvast bedankt! Ik heb iets nog beters beeld en geluid van Www.fraps.com Ja, maar dan wil ik bijvoorbeeld de intromuziek van GTA San Andreas gebruiken in een filmpje van Age of Empires (zeg maar wat), dan kan ik fraps niet gebruiken. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Is er een programma waarmee je geluid kan opnemen bijvoorbeeld uit GTA?Alvast bedankt! Ik heb iets nog beters beeld en geluid van Www.fraps.com Ja, maar dan wil ik bijvoorbeeld de intromuziek van GTA San Andreas gebruiken in een filmpje van Age of Empires (zeg maar wat), dan kan ik fraps niet gebruiken. Wat dacht je van Camtasia Studio? Dat is een betaald (gratis trial mogelijk) waarmee je beeld opneemt (je kunt zelf selecteren welk deel van het beeld), en het geluid wat in de Microfoon komt. Dus als je het opneemt met je microfoon dan kun je gewoon doen wat je wilt. Reageren
iefen Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 kijk ik ben zelf een film editor enz. maar je kan in bijna elk programma zie je zo een oogje voor de tijdlijn als je die uit zet dan krijg je alleen het geluid te horen met het oogje aan krijg je beeld en geluid! dus is fraps de oplossing Reageren
Basssss Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) kijk ik ben zelf een film editor enz. maar je kan in bijna elk programma zie je zo een oogje voor de tijdlijnals je die uit zet dan krijg je alleen het geluid te horen met het oogje aan krijg je beeld en geluid! dus is fraps de oplossing Is dat de FPS die erin zit? Kun je daar mee geluid opnemen? >>> Door Thundercover: Bumpen binnen een dag is totaal onnodig. Dubbelpost verwijderd.<<< Maar zo'n simpel vraagje kan toch wel snel beantwoord worden... Bewerkt: 3 november 2008 door Basssss Reageren
Basssss Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 kijk ik ben zelf een film editor enz. maar je kan in bijna elk programma zie je zo een oogje voor de tijdlijnals je die uit zet dan krijg je alleen het geluid te horen met het oogje aan krijg je beeld en geluid! dus is fraps de oplossing Is dat de FPS die erin zit? Kun je daar mee geluid opnemen? >>> Door Thundercover: Bumpen binnen een dag is totaal onnodig. Dubbelpost verwijderd.<<< Maar zo'n simpel vraagje kan toch wel snel beantwoord worden... Eentje van drie dagen dan? Niemand? Reageren
NTAuthority Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Afhankelijk van de geluidskaartdrivers kun je in elk geluidsopnameprogramma (zelfs Geluidsrecorder, vermoed ik) voor de invoerpoort 'stereo-mix', 'mono-mix', 'Stereo Out' of 'wat men hoort' kiezen. Helaas hebben sommige drivers deze optie weer niet. Reageren
Basssss Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Afhankelijk van de geluidskaartdrivers kun je in elk geluidsopnameprogramma (zelfs Geluidsrecorder, vermoed ik) voor de invoerpoort 'stereo-mix', 'mono-mix', 'Stereo Out' of 'wat men hoort' kiezen. Helaas hebben sommige drivers deze optie weer niet. Hier ben ik nog niet echt verder mee, is de vraag zo moeilijk ofzo? Ik wil alleen een manier (bestandje/programmaatje) om het geluid wat ik hoor vanaf de pc op te nemen. Reageren
Basssss Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Ik krijg een hekel aan dit topic... Wat doe ik verkeerd? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 U vraagt, wij doen.. Zoek eens in de root van je GTA SA map naar een map en daarin zouden twee .MPG bestandjes staan. Daar zou je ook de Intro kunnen vinden. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Zoek met google naar Audacity, dan heb je een goeie. Of uit gta moet je de audio bestanden met SAAT opzoeken. Kan je ook opzoeken per google. Suc69 Reageren
Basssss Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Zoek met google naar Audacity, dan heb je een goeie. Of uit gta moet je de audio bestanden met SAAT opzoeken. Kan je ook opzoeken per google. Suc69 Gevonden, maar hoe neem ik nou muziek op, als ik wat bij YouTube opneem dan hoor ik niks als ik hem daarna afspeel. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Zoek met google naar Audacity, dan heb je een goeie. Of uit gta moet je de audio bestanden met SAAT opzoeken. Kan je ook opzoeken per google. Suc69 Gevonden, maar hoe neem ik nou muziek op, als ik wat bij YouTube opneem dan hoor ik niks als ik hem daarna afspeel. Dat zit 'm in de instellingen van je computer. Daar kan ik helaas niets aan doen. Reageren
Basssss Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Zoek met google naar Audacity, dan heb je een goeie. Of uit gta moet je de audio bestanden met SAAT opzoeken. Kan je ook opzoeken per google. Suc69 Gevonden, maar hoe neem ik nou muziek op, als ik wat bij YouTube opneem dan hoor ik niks als ik hem daarna afspeel. Dat zit 'm in de instellingen van je computer. Daar kan ik helaas niets aan doen. Ik zelf kan er dan zeker ook niks aan doen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.