Jump to content

Orange Grove Famillies

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste Forum-Users.

Ik zat in dit topic te kijken, en daar zag ik dat de auto waarin CJ, Big Smoke, Ryder en Sweet zitten oranje is.

En het Desktop-mannetje is ook oranje.

En de originele naam van de gang is Orange Grove Famillies.

Dus dacht ik dat misschien Rockstars bedoeling was dat OGF oranje zou worden.

Raar? of misschien wel logisch.

Geplaatst:
Beste Forum-Users.

Ik zat in dit topic te kijken, en daar zag ik dat de auto waarin CJ, Big Smoke, Ryder en Sweet zitten oranje is.

En het Desktop-mannetje is ook oranje.

En de originele naam van de gang is Orange Grove Famillies.

Dus dacht ik dat misschien Rockstars bedoeling was dat OGF oranje zou worden.

Raar? of misschien wel logisch.

Ik vind het ook maar raar hoor want dat topic heb ik ook wel eens bekeken en ik zit met de zelfde vraag als jouw :duh:

Geplaatst:

Ja, het viel mij ook al op, en ik kan ook niet verzinnen waar ze anders Orange vandaan hebben gehaald. Maar gelukkig is het groen geworden, ik zou niet over straat durven gaan in knaloranje kleren, shades en rags.

Geplaatst:

Volgens mij bestaat er ergens :? in de buurt van Los Angeles of in Los Angeles zelf een gebied wat Orange County heet. De Discovery kijkers onder ons kennen ongetwijfeld het programma over een motor garage met de naam Orange County Choppers (OCC) van de familie Teutel.

@ hierboven: wat is er mis met oranje? Oranje boven! ^_^ (licht chauvinistisch trekje) Jij gebruikt zeker ook de groene skin hier op het forum?

Geplaatst:
Volgens mij bestaat er ergens :? in de buurt van Los Angeles of in Los Angeles zelf een gebied wat Orange County heet. De Discovery kijkers onder ons kennen ongetwijfeld het programma over een motor garage met de naam Orange County Choppers (OCC) van de familie Teutel.

@ hierboven: wat is er mis met oranje? Oranje boven! ^_^ (licht chauvinistisch trekje) Jij gebruikt zeker ook de groene skin hier op het forum?

Hmm. Die skin moet ik nog uitproberen. :puh: Maar ik denk aan de oude screens te zien dat Grove Street al in Ganton, gebaseerd op Compton dus was en aangezien de members er ook niet uitzagen als Hogan, denk ik niet dat de naam van Orange County komt.

Geplaatst:

Orange Dawn 4 Live! ^_^

Geplaatst:
En waarom zouden ze het willen veranderen?

Want dat is me nog steeds niet duidelijk.

Blijkbaar zagen ze beelden van Nederland tijdens het EK, en drong het tot hen door.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...