Jump to content

Als ik mijn muziek luister blijft het spel vast staan


dakkiono

Recommended Posts

Dus je hebt een .mp3 bestand in de map User Tracks in GTA San Andreas User Files in Mijn Documenten gezet, daarna het spel opgestart en ergens bij opties User Tracks scannen gedaan? En als je in het spel naar User Track Player schakelt loopt het spel vast?

Link to comment
Delen op andere websites

Dus je hebt een .mp3 bestand in de map User Tracks in GTA San Andreas User Files in Mijn Documenten gezet, daarna het spel opgestart en ergens bij opties User Tracks scannen gedaan? En als je in het spel naar User Track Player schakelt loopt het spel vast?

ja kan je me helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor een OS heb je?

Probeer anders te checken of je wel een goede windows media player heb.

Misschien zijn de nummers die jij in gta heb gezet 'te mooi' dus een tehoge bit rate.

Wat is een OS? maar kan je het wat beter uitleggen? dankje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

OS is een Engelse afkorting voor 'Operating System', oftewel je besturingssysteem.

Verwijder eens 'gta_sa.set' uit 'GTA San Andreas User Files', misschien helpt dat.

Daarnaast, heb je de benodigde codec voor mp3 bestanden wel op je computer staan? Standaard kan GTA San Andreas alleen WAV en OGG bestanden afspelen (klik, al eens doorgenomen?). Download Windows Media Player 9 of de codec voor mp3 bestanden (Google). Lees ook die pagina op WikiGTA door, daar was dit ook op te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...