Zaahed Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) Dit is mijn eerste sig en ja hij is wel een beetje mislukt. Maarja het is me allereerste sig die ik ooit heb gemaakt dus het is logisch dat hij niet goed is gemaakt. Niko lijkt wel een spook En wat vinden jullie van zo sig voor de 1ste keer? En wat moet ik volgende keer beter doen? Bewerkt: 2 november 2008 door Zaahed Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 voor de eerste keer ja wel grappig maar je moet nog wel veel oefenen gewoon even een tipje weg gooien : ga heel veel ouwhoeren met dingen in adobe Reageren
Zaahed Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 voor de eerste keer ja wel grappig maar je moet nog wel veel oefenen gewoon even een tipje weg gooien : ga heel veel ouwhoeren met dingen in adobe Bedankt voor je tips. Ik zal er gebruik van maken. Nog meer reacties? Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) Ok, here we go: Als je een render neemt, zet hem dan tegen de onderkant aan. Dit doe je door deze tool: . De kleur van je render is erg onduidelijk. Volgens mij heb je deze kleur op een 1 of andere manier aangepast. Doe dat niet en behoud gewoon de normale kleur van de render. Blend de render eens in. Dit doe je als volgt: Selecteer de layer waar de render op staat. Dan klik je op de Magic Wand tool (). Sneltoets = Shift + W. Klik dan een keertje naast de render. Klik op Ctrl + alt + D en selecteer een getal tussen de 10 en de 20. Ik gebruik altijd 14. Als je dat hebt gedaan klik je een aantal keer op de Delete (del) toets totdat hij goed overloopt naar de achtergrond. Je achtergrond heb je zelf gedaan, en die vind ik ook wel goed gelukt. Alleen je lettertype van de tekst. Nouja, je lettertype is wel goed, alleen ik zou heb ik een andere kleur zetten. Zwart of geel om aan te raden. Zet er dan een rand om heen bijvoorbeeld. Dit doe je door dit de doen: klik op de layer van de tekst. Klikt rechts. Klik dan op Blending options. Vervolgens klik je op 'Stroke'. Om aan te raden zou ik de size op 1px zetten. De kleur hangt af van je kleur van de tekst en de achtergrond. Deze moet je dus zelf kiezen. Als je een ander font wilt, moet je even 1 of meer downloaden op Dafont.com. Als je een leuke hebt, download je die. Hij komt op je bureaublad te staan. Pak hem uit met WinRAR. Als je dat gedaan hebt selecteer je het bestandje met de blauwe (?) T. Klik er rechts op, en klik dan op knippen. Ga naar configuratie-scherm --> Lettertypes en plak hem daar. De computer installeert hem dan automatisch. Ook heb je geen rand om je signature heen. Maak een nieuwe layer aan (Ctrl + shift + N). Ga dan naar 'Edit --> Stroke'. Kies de kleur en de grootte van je rand uit. In dit geval 2px en de kleur zwart zou het mooist staan denk ik. Voor je allereerste sig vind ik het toch wel leuk, op je render na dan. 6.8/10 Volg deze tuturial eens. Dat is wel een mooie om mee te beginnen. Deze tuturial is ook speciaal gemaakt over Inblenden. Bewerkt: 2 november 2008 door Visser23 Reageren
Zaahed Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) Ik bedankt. Ik ga nu gelijk de tuts lezen. Edit: Ok maar met die render heb ik er last van om hem uit te knippen met die Lasso pologon (of hoe je het ook schrijft ) tool. Bewerkt: 2 november 2008 door Zaahed Reageren
Forumrunner Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Je kan ook gewoon renders op internet zoeken hoor. Hier kun je veel renders vinden. Registreer je even -----> en klik op de render -------> Afbeelding opslaan als, veel geluk . Reageren
Zaahed Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Je kan ook gewoon renders op internet zoeken hoor. Hier kun je veel renders vinden. Registreer je even -----> en klik op de render -------> Afbeelding opslaan als, veel geluk . Nee maar ik bedoel om hem uit te knippen. Met renders zoeken heb ik geen problemen. Maar bij renders zie ik altijd zwart eromheen dus dan kan ik hem niet op me sig doen. Dan moet ik hem uitknippen met die pologyon tool ofzo. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Je kan ook gewoon renders op internet zoeken hoor. Hier kun je veel renders vinden. Registreer je even -----> en klik op de render -------> Afbeelding opslaan als, veel geluk . Nee maar ik bedoel om hem uit te knippen. Met renders zoeken heb ik geen problemen. Maar bij renders zie ik altijd zwart eromheen dus dan kan ik hem niet op me sig doen. Dan moet ik hem uitknippen met die pologyon tool ofzo. Dan zou ik gewoon de turorial van .Levi. volgen, die legt het goed uit! http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12222 Reageren
Zaahed Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Je kan ook gewoon renders op internet zoeken hoor. Hier kun je veel renders vinden. Registreer je even -----> en klik op de render -------> Afbeelding opslaan als, veel geluk . Nee maar ik bedoel om hem uit te knippen. Met renders zoeken heb ik geen problemen. Maar bij renders zie ik altijd zwart eromheen dus dan kan ik hem niet op me sig doen. Dan moet ik hem uitknippen met die pologyon tool ofzo. Dan zou ik gewoon de turorial van .Levi. volgen, die legt het goed uit! http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12222 Bedankt 2fast{0} Zo topic zocht ik. En iedereen bedankt voor zijn reacties. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.