kees1991 Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 hallo, ik wil mijn pc weer gaan vormateren, maar ik wil al mijn opgeslagen websites niet kwijt. weet iemand misgien in welke map firefox dat neer zet? Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Die vind je in: C:\Documents and Settings\jouw naam\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\55ebpx73.default. Dat laatste (55ebpx73.default) kan er ook heel anders uitzien, maar in die map staan je bookmarks. Reageren
Dvt Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) Veel simpeler: Je kunt ook een backup bestand maken die je kunt importeren in je nieuwe PC. Ga naar Bladwijzers > Bladwijzers organiseren... > Importeren en reservekopie maken > Reservekopie maken... Op je nieuwe PC: ...Importeren en reservekopie maken > Herstellen > Bestand kiezen... Bewerkt: 2 november 2008 door Dvt Reageren
kees1991 Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 bedankt allerbij. ik heb nu beide opties gebruikt zodat ik echt zeker weet dat ik ze straks nog heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.