NickyHendriks Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) V1: [topic=85438][img=http://i38.tinypic.com/30sypky.gif][/topic] V2: [topic=85438][img=http://i38.tinypic.com/30sypky.gif][/topic] Wat vinden jullie ervan? Dit is gemaakt voor een project dat ik leid. Bewerkt: 2 november 2008 door zamg0d1 Reageren
.Phobia Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 ik vind het eigelijk gewoon lelijk... de 3 letter types passen in de verste verte niet bij elkaar en het is lelijk dat die brush er over gaat Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 ik vind het eigelijk gewoon lelijk...de 3 letter types passen in de verste verte niet bij elkaar en het is lelijk dat die brush er over gaat Ik ben ook heel slecht in Tekst Signatures. Altijd ben ik slecht bij tekst. En dit was de eerste keer dat ik met die Brush heb gewerkt. Want deze brush werkt heel anders Reageren
.Phobia Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 ik vind het eigelijk gewoon lelijk...de 3 letter types passen in de verste verte niet bij elkaar en het is lelijk dat die brush er over gaat Ik ben ook heel slecht in Tekst Signatures. Altijd ben ik slecht bij tekst. En dit was de eerste keer dat ik met die Brush heb gewerkt. Want deze brush werkt heel anders ik zou het gewoon heel anders aanpakken, ik zou de games die je speelt ofzo in dat project op de achtergrond zetten. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 ik vind het eigelijk gewoon lelijk...de 3 letter types passen in de verste verte niet bij elkaar en het is lelijk dat die brush er over gaat Ik ben ook heel slecht in Tekst Signatures. Altijd ben ik slecht bij tekst. En dit was de eerste keer dat ik met die Brush heb gewerkt. Want deze brush werkt heel anders ik zou het gewoon heel anders aanpakken, ik zou de games die je speelt ofzo in dat project op de achtergrond zetten. Alles bij elkaar is best moeilijk hoor. En aangezien SAMP niet goed werkt bij mij (binnenkort ff SA opnieuw kopen) kan ik zelf geen screens maken Reageren
.Phobia Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 ah dat is het probleem, ja ik zou allesins niet die sig gebruiken Reageren
Ferre Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Het ziet er niet mooi uit. De tekst, waar het allemaal om gaat springt er niet uit. De kleuren zijn vreselijk en het past totaal niet bij elkaar. Je gebruikt een (standaard) sig-formaat wat nou niet echt bij een logo hoort. De kritiek van aartdognau probeer je goed te praten door te zeggen dat je heel slecht bent. Maar dan moet je toch oefenen? Kijk naar het SA:MP logo, andere gaming communities en haal daar je inspiratie vandaan. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.