Jump to content

Multiplayer zelfde ?


harry1985

Recommended Posts

Hoi, als ik bijvoorbeeld een playstation 3 heb gekocht en mijn broertje speelt ook gta 4 maar dan op de pc. is dan het multiplayer gedeelte hetzelfde ? zoals spelen op dezelfde server. kan iemand hier graag antwoord op geven. want ik wil dit graag weten

alvast bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, als ik bijvoorbeeld een playstation 3 heb gekocht en mijn broertje speelt ook gta 4 maar dan op de pc. is dan het multiplayer gedeelte hetzelfde ? zoals spelen op dezelfde server. kan iemand hier graag antwoord op geven. want ik wil dit graag weten

alvast bedankt :tu:

nee jullie spelen op een andere server.

Link to comment
Delen op andere websites

De multiplayer voor de PC word volgens mij ook anders (uitgebreider), en net zoals de anderen voor mij al gezegd hebben, zou het inderdaad zeer onwaarschijnlijk zijn als jullie dan op dezelfde server zouden spelen :D

Link to comment
Delen op andere websites

De multiplayer voor de PC word volgens mij ook anders (uitgebreider), en net zoals de anderen voor mij al gezegd hebben, zou het inderdaad zeer onwaarschijnlijk zijn als jullie dan op dezelfde server zouden spelen :D

je filosofie (ofzoiets) is echt super.

Bewerkt: door urkaandezee
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, als ik bijvoorbeeld een playstation 3 heb gekocht en mijn broertje speelt ook gta 4 maar dan op de pc. is dan het multiplayer gedeelte hetzelfde ? zoals spelen op dezelfde server. kan iemand hier graag antwoord op geven. want ik wil dit graag weten

alvast bedankt :tu:

Jullie spelen dan misschien op dezelfde internetserver, of hetzelfde IP adres, maar niet met hetzelfde netwerk (als ik me niet verdraai), juist omdat je op een andere console zit. Hij zit op een computer, jij op een Playstation. Zo is dit ook bij de Xdoos en de Pleestation :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...