harry1985 Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Hoi, als ik bijvoorbeeld een playstation 3 heb gekocht en mijn broertje speelt ook gta 4 maar dan op de pc. is dan het multiplayer gedeelte hetzelfde ? zoals spelen op dezelfde server. kan iemand hier graag antwoord op geven. want ik wil dit graag weten alvast bedankt Reageren
urkaandezee Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Hoi, als ik bijvoorbeeld een playstation 3 heb gekocht en mijn broertje speelt ook gta 4 maar dan op de pc. is dan het multiplayer gedeelte hetzelfde ? zoals spelen op dezelfde server. kan iemand hier graag antwoord op geven. want ik wil dit graag wetenalvast bedankt nee jullie spelen op een andere server. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 de ps3 en xbox 360 kunnen ook niet in de zelfde server...zeer onwaarschijnlijk als dat met de pc wel kan Reageren
Twinskyh Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 De multiplayer voor de PC word volgens mij ook anders (uitgebreider), en net zoals de anderen voor mij al gezegd hebben, zou het inderdaad zeer onwaarschijnlijk zijn als jullie dan op dezelfde server zouden spelen Reageren
urkaandezee Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) De multiplayer voor de PC word volgens mij ook anders (uitgebreider), en net zoals de anderen voor mij al gezegd hebben, zou het inderdaad zeer onwaarschijnlijk zijn als jullie dan op dezelfde server zouden spelen je filosofie (ofzoiets) is echt super. Bewerkt: 2 november 2008 door urkaandezee Reageren
harry1985 Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Oke dan weet ik het even. dan speel ik gewoon de pc versie Reageren
Wienish Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Hoi, als ik bijvoorbeeld een playstation 3 heb gekocht en mijn broertje speelt ook gta 4 maar dan op de pc. is dan het multiplayer gedeelte hetzelfde ? zoals spelen op dezelfde server. kan iemand hier graag antwoord op geven. want ik wil dit graag wetenalvast bedankt Jullie spelen dan misschien op dezelfde internetserver, of hetzelfde IP adres, maar niet met hetzelfde netwerk (als ik me niet verdraai), juist omdat je op een andere console zit. Hij zit op een computer, jij op een Playstation. Zo is dit ook bij de Xdoos en de Pleestation Reageren
vesa Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 het is wel jammer dat je met een ps3 niet tegen een xbox360 en een pc kan spelen. anders was het echt geweldig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.