weaponmr Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) Pas hoorde ik toen ik radio zat te luisteren ( weet me god niet welke ) hoorde ik een reclame over een betaalkaart dat lisa heet. Dat afgeleid is van visa. Bewerkt: 2 november 2008 door weaponmr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 Mooi gevonden, maar zoiets kan je beter in het Verwijzingen & Geintjes topic plaatsen. Overigens dachten meerdere mensen dat Fleeca, dit hoor je op The Vibe een verwijzing naar Visa is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 Ik dacht dat deze EasterEgg al bekend was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 Dit is trouwens geen Lisa, maar Fleeca. Where do you use your Fleeca card for?. Ik hoor hem ook heel vaak.. En het is wel afgeleid van Visa ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 ow, ik dacht lisa te horen, maar fleeca kan best. Ik heb gezocht maar niks erover gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
I MICK I Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 Pas hoorde ik toen ik radio zat te luisteren ( weet me god niet welke ) hoorde ik een reclame over een betaalkaart dat lisa heet. Dat afgeleid is van visa. echt heel goed gevonden hoor! en ik vind het ook knap dat je het dan op het forum plaats, want volgens my is dit niet bekent. behalve by rockstar. goed gevonden. Mvg ; Liberty-city10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 Dit is volgensmij ook nog niet bekend nee, dus goed gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 Dit was al bekend: Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 Dit was al bekend: Klik Inderdaad. In het vervolg even de zoekfunctie gebruiken, svp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2008 Dit was al bekend: Klik Inderdaad. In het vervolg even de zoekfunctie gebruiken, svp. o sorry, ik had de zoekfunctie gebruikt, maar kon niks vinden, denk verkeerde zoek termen gebruikt als het al bekend was kan wel een slotje op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lorenzo12 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 (bewerkt) Nou , als je begint met GTA 4 , rijd je met Roman naar je Savehouse , en dan zegt ie dat je niet naar de andere eilenden kunt ZONDER Visa . In deze Filmpje kun je dat zien Tekst wanneer hij het zegt Roman: F**king Terrorist. Niko: What? Roman: Terrorist , There's been a scare and you can't go across the bridges so good En wat Roman daarna zegt is : You without a VISA Bewerkt: 9 januari 2009 door Lorenzo12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
headhunterke Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Nou , als je begint met GTA 4 , rijd je met Roman naar je Savehouse , en dan zegt ie dat je niet naar de andere eilenden kunt ZONDER Visa .In deze Filmpje kun je dat zien Tekst wanneer hij het zegt Roman: F**king Terrorist. Niko: What? Roman: Terrorist , There's been a scare and you can't go across the bridges so good En wat Roman daarna zegt is : You without a VISA Visa slaat in dit geval op de verblijfsvergunning in Amerika hoor, zeker niet te verwaren met gde gelijknamige betaalkaarten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.