Beagle Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Hoi, tijd geleden lukte het me wel om een model ingame te zetten met de ipl en ide enzo, maar nu niet meer; Als ik dichtbij kom loopt mijn computer (ja mijn computer) vast. Zou iemand willen proberen het model ingame te zetten en kijken of ie dan wel werkt? Klik ^BTW: Kees is niet mijn echte naam, vond het leuk klinken Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 jaja dat zeggen ze allemaal.. maar even serieus.. jij helpt echt altijd mensen met problemen en nu heb je zelf hulp nodig dat vink wel vaag.. en ik weet nog niet hoe het moet Is er een reden voor dat ie dat doet heb je wat verandert ofzo? --> Systeem herstel een optie? Reageren
Beagle Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 (bewerkt) Ja dat zeggen ze allemaal Maar ik zelf weet wel beter. Mag wel zo zijn dat ik veel mensen help, omdat ik die problemen ken. Dus het mag niet meer dat een ervaren modder geen vragen meer stelt? Zo zit de wereld niet in elkaar... EDIT: Ik ga me een beetje irriteren aan al die posts van jou in het Modding Hulp fora, je spamt maar wat rond zonder dat je zelf eigenlijk weet waar je het over hebt. Ga dan in het Lifetyle fora rondhangen, daar kan je over van alles en nog wat posten. Misschien kan je daar iemand helpen. Er is trouwens niks mis met dat fora hoor. Bewerkt: 4 november 2008 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.