Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb zojuist een script gemaakt dat 1 property toevoegt. Alles werkt normaal en de marker komt gewoon, maar zodra ik op de marker ga staan verdwijnt hij wel alleen het savescherm word niet getoont

// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'PROP' 

:PROP_1
wait 1000 
0A95: enable_thread_saving 
014B: 0@ = init_parked_car_generator #NRG500 color 0 17 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 638.5743 1679.509 7.1875 angle 37.7419 
014C: set_parked_car_generator 0@ cars_to_generate_to 101 
0570: 1@ = create_asset_radar_marker_with_icon 35 at 638.9136 1683.791 7.1875 
018B: set_marker 1@ radar_mode 2 
2@ = Pickup.Create(1277, 3, 638.9136, 1683.791, 7.1875)

:PROP_122
if 
  Pickup.Picked_up(2@)
jf @PROP_1 
26@ = 634.821 
27@ = 1682.313 
28@ = 6.9922 
29@ = 71.2457 
jump @PROP_217 


:PROP_217
if 
 $ONMISSION == 0 
else_jump @PROP_218 

:PROP_218
$ONMISSION = 1 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
wait 350 
03D8: show_save_screen
jump @PROP_256 

:PROP_256
if 
83D9:   not save_done 
jf @PROP_280 
wait 0 
jump @PROP_256 

:PROP_280
Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, 26@, 27@, 28@)
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 29@
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
$ONMISSION = 1 
wait 350 
$ONMISSION = 0 

:PROP_328
return

Weten jullie wat er mis is?

Ik heb ook nog een paar andere vragen

Is het mogelijk om via cleo een extern script op te vragen? zo ja, hoe?

Waarom kan ik met een cleo script maar 6 autos spawnen en als ik er meer doe spawnen alleen de eerste 6?

Hoe kan ik een getunede auto spawnen?

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen

Geplaatst: (bewerkt)

volgens mij zit het in het volgende stukje:

:PROP_217
if 
 $ONMISSION == 0 
else_jump @PROP_218

wat er staat nu: als $ONMISSION niet 0 is dan ga naar: :PROP_218

dus eigenlijk staat er al er een missie is dan moet je saven...

en bij dit stukje:

:PROP_122
if 
  Pickup.Picked_up(2@)
jf @PROP_1

als je het niet opgepakt heb dan spring je naar: :PROP_1.

je kan beter het volgende doen:

:PROP_122
if 
  Pickup.Picked_up(2@)
jf @PROP_122

want in: :PROP_1 maak het genereert hij alles steeds opnieuw, je hebt die dingen al gegenereerd, je hoeft het niet vaker te doen...

en bij dit:

:PROP_328
return

kan je misschien beter dit doen:

:PROP_328

wait 0

jump @PROP_1

Bewerkt: door BC7
Geplaatst: (bewerkt)

Okee, bedankt!

Ik ga het nu ff uitproberen

EDIT: eerst maakte het geen verschil, maar toen heb ik wat gekloot en waar hij vastliep, bij het onmission gedeelte, heb ik dat verwijdert en nu doet hij het perfect.

Alleen nu heb ik als vraag; Hoe kan ik er meerdere toevoegen?

Bewerkt: door wesley123

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...