wesley123 Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Ik heb zojuist een script gemaakt dat 1 property toevoegt. Alles werkt normaal en de marker komt gewoon, maar zodra ik op de marker ga staan verdwijnt hij wel alleen het savescherm word niet getoont // This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007 {$VERSION 3.1.0027} {$CLEO .cs} //-------------MAIN--------------- thread 'PROP' :PROP_1 wait 1000 0A95: enable_thread_saving 014B: 0@ = init_parked_car_generator #NRG500 color 0 17 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 638.5743 1679.509 7.1875 angle 37.7419 014C: set_parked_car_generator 0@ cars_to_generate_to 101 0570: 1@ = create_asset_radar_marker_with_icon 35 at 638.9136 1683.791 7.1875 018B: set_marker 1@ radar_mode 2 2@ = Pickup.Create(1277, 3, 638.9136, 1683.791, 7.1875) :PROP_122 if Pickup.Picked_up(2@) jf @PROP_1 26@ = 634.821 27@ = 1682.313 28@ = 6.9922 29@ = 71.2457 jump @PROP_217 :PROP_217 if $ONMISSION == 0 else_jump @PROP_218 :PROP_218 $ONMISSION = 1 Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False wait 350 03D8: show_save_screen jump @PROP_256 :PROP_256 if 83D9: not save_done jf @PROP_280 wait 0 jump @PROP_256 :PROP_280 Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, 26@, 27@, 28@) Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 29@ Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True $ONMISSION = 1 wait 350 $ONMISSION = 0 :PROP_328 return Weten jullie wat er mis is? Ik heb ook nog een paar andere vragen Is het mogelijk om via cleo een extern script op te vragen? zo ja, hoe? Waarom kan ik met een cleo script maar 6 autos spawnen en als ik er meer doe spawnen alleen de eerste 6? Hoe kan ik een getunede auto spawnen? Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen Reageren
Crypteq Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) volgens mij zit het in het volgende stukje: :PROP_217 if $ONMISSION == 0 else_jump @PROP_218 wat er staat nu: als $ONMISSION niet 0 is dan ga naar: :PROP_218 dus eigenlijk staat er al er een missie is dan moet je saven... en bij dit stukje: :PROP_122 if Pickup.Picked_up(2@) jf @PROP_1 als je het niet opgepakt heb dan spring je naar: :PROP_1. je kan beter het volgende doen: :PROP_122 if Pickup.Picked_up(2@) jf @PROP_122 want in: :PROP_1 maak het genereert hij alles steeds opnieuw, je hebt die dingen al gegenereerd, je hoeft het niet vaker te doen... en bij dit: :PROP_328 return kan je misschien beter dit doen: :PROP_328 wait 0 jump @PROP_1 Bewerkt: 2 november 2008 door BC7 Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) Okee, bedankt! Ik ga het nu ff uitproberen EDIT: eerst maakte het geen verschil, maar toen heb ik wat gekloot en waar hij vastliep, bij het onmission gedeelte, heb ik dat verwijdert en nu doet hij het perfect. Alleen nu heb ik als vraag; Hoe kan ik er meerdere toevoegen? Bewerkt: 2 november 2008 door wesley123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.