Jump to content

infernus van bernie

Mr.N.Bellic

Recommended Posts

Nu ik eraan denk.. Laat ik even je 2e vraag beantwoorden: Normaal gesproken zou ie in brand vliegen als ie teveel beschadigd raakt, maar er is een trucje waarmee je een auto fireproof kan maken, dus als je er dan een bom onder legt, of met een RPG erop gaat, ontploft ie dan niet. Dit trucje doe je door op date te gaan met een van je vriendinnen (van Lovemeet of Craplist (correct me if I'm wrong)), en terwijl jullie samen in een voertuig zitten, even vanuit de auto een drive-by te doen (schieten vanuit de auto). De vriendin zal het per direct uitmakenen uitstappen, maar die kun je een tijdje later weer via het net terugvragen en zij zal zich jou niet eens meer herinneren :puh:

Door die drive-by is de auto fireproof geworden. Als iemand op je ruiten/banden schiet, zullen deze niet kapot gaan.

Succes!

Delen op andere websites

Ga met een SuperGT naar een race van Brucie, stap uit vlak voordat de race start en schiet de bestuurder van de Infernus door z'n kop. En jatten maar.

Ik heb zelf al eerder in dit topic vermeldt dat als je de bestuurder in z,n kop knalt de race afgelopen zal zijn en de infernus zal op slot zitten dus je zal hem niet kunnen jatten.:(

Delen op andere websites

Ga met een SuperGT naar een race van Brucie, stap uit vlak voordat de race start en schiet de bestuurder van de Infernus door z'n kop. En jatten maar.

Ik heb zelf al eerder in dit topic vermeldt dat als je de bestuurder in z,n kop knalt de race afgelopen zal zijn en de infernus zal op slot zitten dus je zal hem niet kunnen jatten. :(

bij mij ging de infernus gewoon open.
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...