Jump to content

gestolen auto's

Recommended Posts

Geplaatst:

mijn auto word steeds gestolen ik gebruik nooit cheats of mods en ik besteet veel geld aan die auto maar dan als ik ergens binnengaa en ik parkeer mijn auto en ik ga weer naar buiten is mijn auto altijd weg en dit is vervelend want hij is gemod

Geplaatst:

Voor de duidelijkheid. Je hebt een auto gemod, maar die raak je steeds kwijt?? Dat is normaal. Hij wordt niet gestolen, het spel is te 'dom' om die auto op z'n plaats te houden en 'm opnieuw te laden als je in de buitenwereld komt. De enigste manier om een auto op z'n plek te houden is door 'm in de garage te zetten, maar als je 'm eruit haalt en raakt 'm kwijt, respawnt hij niet weer terug in je garage. Misschien is daar een mod voor maar ik weet het niet zeker.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is normaal. In San Andreas onthoudt het spel je auto's niet die je zomaar ergens neerzet. Wil je je auto behouden, zet hem dan in de garage van 1 van je Safe Houses. Als je je auto laat stan terwijl je een Wanted Level hebt, dan kan het zijn dat je je auto terugvind in 1 van de politiebureaus. :)

Politiebureaus:

LSPD Headquarters.

SFPD Headquarters.

LVPD Headquarters.

Overigens kan je auto ook gewoon gestolen worden door een Pedestrian(politiemannetjes, prostituees,...). Maar dit gebeurt meestal voor je neus of in je gezichtsveld. :) De auto's blijven staan tot ze (ongeveer) uit je gezichtsveld zijn verdwenen. :) Maar als je je auto laat staan voor een muur, en je springt over de muur, en dan spring je weer over de muur, dan zal je auto er natuurlijk nog staan. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

als je een missie hebt gedaan en je wilt saven dan staat na de save de auto nog buiten maar als je een save game laadt dan staat ie er niet meer

Geplaatst:

Een (getunde) voertuig ergens buiten laten staan geeft nooit de garantie dat die daar ook blijft staan. Volgens mij heeft dit o.a. te maken met de 'Draw Distance' (Display Settings > Advanced) en de afstand tussen CJ en het voertuig. Niet alle interieurs bevinden zich op dezelfde X en Y coördinaten van het exterieur (sommige wel).

Ook een garage geeft niet altijd 100% garantie, zeker niet bij getunde voertuigen. Soms gaat de garage al open terwijl je voertuig nog niet geladen is. Deze glitch zal eerder optreden bij volle garages en getunde voertuigen. Soms heb je dan ook de kans dat het voertuig wel verschijnt maar dat de lak is verdwenen waardoor het voertuig helemaal wit is geworden.

Idd heel vervelend als je net je (zuur)verdiende geld hebt uitgegeven en dan dat hij gestolen word als je bijv.

een foto ervan wilt maken. Ook ik heb wel eens dat m,n auto's wit worden. :duh::(

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Ook ik heb wel eens dat m,n auto's wit worden. :duh::(

Dit is een bekende Glitch. Ik quoteer Wikigta:

Paintjobs verdwijnen: Soms komt het voor dat wanneer je een auto opslaat in een garage en je daarna saved, de auto weer helemaal wit is en dus de paintjob verdwenen is.

Paintjobs zijn die mooie Stickerlagen die je er op kunt laten spuiten in de Modshops Loco Low Co. en Wheel Arch Angels.

Correct me if I'm wrong...

Met de auto's die ik spuit in Transfender heb ik nog nooit last gehad van de Paintjob-glitch.

Er was denk ik wel een trucje om je auto hun Paintjob te laten behouden. Je auto mocht niet beschadigd zijn. Ik weet niet of dit trucje werkt want ik heb het nog niet uitgrprobeerd.

Correct me if I'm wrong...

Edit: Oei, ik heb over de post van Koe gelezen, hij vermeldde het al. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Voor de duidelijkheid. Je hebt een auto gemod, maar die raak je steeds kwijt?? Dat is normaal. Hij wordt niet gestolen, het spel is te 'dom' om die auto op z'n plaats te houden en 'm opnieuw te laden als je in de buitenwereld komt. De enigste manier om een auto op z'n plek te houden is door 'm in de garage te zetten, maar als je 'm eruit haalt en raakt 'm kwijt, respawnt hij niet weer terug in je garage. Misschien is daar een mod voor maar ik weet het niet zeker.
Als je een winkel of eettent ingaat onthoud het spel de auto wel. Enige nadeel: eet nooit binnen wanneer je een truck met oplegger hebt, want bij terugkomst buiten is dan de oplegger weg. Meestal als ik een auto verlies komt het door mijn eigen rijstijl ^_^
Geplaatst:
Als je een winkel of eettent ingaat onthoud het spel de auto wel. Enige nadeel: eet nooit binnen wanneer je een truck met oplegger hebt, want bij terugkomst buiten is dan de oplegger weg. Meestal als ik een auto verlies komt het door mijn eigen rijstijl ^_^
Dan zou ik maar eens de drive school opzoeken :)

want brokkepiloten in San Andreas zijn niet toegestaan.

Voor de rest m,n oplegger is ook altijd weg bij mij. :duh:

Geplaatst:
Dan zou ik maar eens de drive school opzoeken :)

want brokkepiloten in San Andreas zijn niet toegestaan.

Voor de rest m,n oplegger is ook altijd weg bij mij. :duh:

Dit heeft er waarschijnlijk mee te maken dat het spel alleen het voertuig bewaart (tot op zekere hoogte) waarmee je gereden hebt = waar CJ in/op gezeten heeft. Een oplegger cq. aanhanger valt hier buiten omdat die geen zitplaatsen hebben, waardoor die dus in principe niet bewaard worden. Tip: eet bij een eet-kraampje of maak gebruik van een snoep- en/of frisdrankautomaat. Dan hoef je ook geen interieur te betreden. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...