Wijst Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Onderbaas sig: Type: Signature Stijl: Maffia / Godfather stijl Grootte: Even groot als mijn signature Afbeelding: >> Zoals hier << Tekst: links boven : Onderbaas - Nadine.Gtaaa - Rechts onder Corleones (Kijk voor lettertype en kleuren even naar mijn sig) Rand: 1px zwart Kleuren: Beetje zelfde stijl als mijn sig Render (optioneel): Extra (optioneel): Capo sig : Type: Signature Stijl: Maffia / Godfather stijl Grootte: Even groot als mijn signature Afbeelding: >> Dit plaatje << Tekst: Links boven Caporegime - rechts onder Corleones (zelfde kleuren en letters als mijn sig ) Rand: 1px zwart Kleuren: kijk naar mijn sig Render (optioneel): Extra (optioneel): Soldaat sig: Type: Signature Stijl: The godfather Grootte: Zelfde als mijn sig Afbeelding: >> Deze << Tekst: Links boven Soldaat - rechts onder Corleones (Zelfde kleuren en letters als mijn signature ) Rand: 1px zwart Kleuren: Kijk naar mijn sig Render (optioneel): Extra (optioneel): Vennoot sig : Type: Signature Stijl: The godfather Grootte: De grote van mijn sig Afbeelding: >> Deze << Tekst: Links boven Vennoot - rechts onder Corleones (let op kleuren en lettertype van mijn sig ) Rand: 1px zwart Kleuren: Kijk naar mijn sig Render (optioneel): Extra (optioneel):
-Matthijs- Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Je zou inmiddels wel moeten weten dat bij een aanvraag het lijstje verplicht is. Stuur een volledig ingevuld lijstje op naar één van de graphics moderators (.Levi. of -Matthijs-) en de aanvraag zal heropend worden. EDIT: Lijstjes ontvangen, aanvraag heropend.
Wijst Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Iemand zin om dit voor mij te gaan doen in de komende 2/3 dagen ?
Recommended Posts