Jump to content

Rockstar social club probleem


studio dewolf

Recommended Posts

Ik heb probleem met Rockstar social club. Ik wil inloggen maar het gaat niet. Wat heb ik fout gedaan? Ik heb al geregisteerd.

Heb je je account wel gevalideerd? Als je al je gegevens hebt ingevuld ga je naar je email en bekijk of je mail hebt gehad. Zo ja, klik op de link die je hebt ontvangen en je account is klaar voor gebruik.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is gevalideerd?

Als je je ergens aanmeld (bijvoorbeeld bij Rockstar social club) zal je je email in moeten vullen. Dit laten ze je doen omdat je anders een fake email in kan vullen, maar ook heb je je eigen email nodig voor je profiel. Als je je email eenmaal in hebt gevuld zal je een berichtje krijgen van Rockstar met betrekking tot je aanmelding. Klik op de link en als het goed is moet je account het doen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb mijn account wel gevalideerd maar ik kan het niet linken aan mijn psn account, ik vul alles goed in maar hij zegt dat het niet klopt.

dat is heel irritant :cab:

Dan zal je waarschijnlijk een verkeerd wachtwoord invoeren, dit probleem had ik zelf namelijk ook. Vergeet niet dat je wachtwoord van je PSN minstens 6 letterst moet bevatten, en minstens 1 letter en 1 cijfer!

Als je je nog niet kan aanmelden moet je via je Playstation eens een nieuw wachtwoord aanmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...