ken9 Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) de demo is er al van footbal manager 2009 demo: http://www.footballmanager.net 14 november ligt de volledige versie in de winkel Dit zijn de hardwarevereisten voor de demo van Football Manager 2009:PC OS: Windows XP or Vista Processor: XP: 1.4GHz or Faster / Vista: 2.0GHz or Faster Supported Processors: Intel Pentium 4, Intel Core, AMD Athlon Memory: XP: 512MB RAM / Vista: 1.0GB RAM Hard Drive Space: 2GB DVD-Drive: 4x Speed Video Card: 128MB *Supported Chipsets (see below) Sound Card: DirectX 9.0c compatible Directx: Version 9.0c (included) LAN: TCP/IP compliant Input: Keyboard, Mouse *Supported Chipsets - Nvidia FX 5900 Ultra or greater; ATI Radeon 9800 or greater; Intel 82915G/82910GL or greater. Earlier cards may only display 2D Match Viewer Mode and are not supported. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. MAC Intel Processor, OS X 10.5.5, NVIDIA GeForce 7300 / ATI X1600 Radeon, 1GB System RAM Bewerkt: 2 november 2008 door ken9 Reageren
Zaahed Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Ik heb er wel is van gehoort. Maar ik speel liever fifa 09. Reageren
ken9 Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) bij mij doet de demo het niet maar heb nu een andere site Bewerkt: 2 november 2008 door ken9 Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Ik denk dat je hier wel wat aan hebt: Klik. Dat is een FM-fan site. Dus die moet goed zijn. Hopen dat het lukt Reageren
ken9 Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) Ik denk dat je hier wel wat aan hebt: Klik.Dat is een FM-fan site. Dus die moet goed zijn. Hopen dat het lukt thx visser ben het nu op die site aan het proberen visser welke moet ik pakken want er staan meerdere??? Bewerkt: 2 november 2008 door ken9 Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Ik hoop dat ik je ook mag helpen. Het maakt niet zo veel uit welke versie je download. Als je niet veel plaats meer hebt op je harde schijf, en je ben niet van plan om iets te verwijderen, dan kan je het best de Vanilla demo downloaden. Deze demo is niet helemaal compleet, maar daardoor is het natuurlijk een minder groot bestand. Als het je niet interesseert hoe groot je bestand is, en je wilt de volledige demo spelen, dan neem je gewoon de Strawberry Demo van Steam. Niet alle versies kunnen op een MAC systeem afgespeeld worden, maar dat staat onder de demo download vermeld. Veel plezier met Football Manager 09! Reageren
ken9 Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) Ik hoop dat ik je ook mag helpen. Het maakt niet zo veel uit welke versie je download. Als je niet veel plaats meer hebt op je harde schijf, en je ben niet van plan om iets te verwijderen, dan kan je het best de Vanilla demo downloaden. Deze demo is niet helemaal compleet, maar daardoor is het natuurlijk een minder groot bestand. Als het je niet interesseert hoe groot je bestand is, en je wilt de volledige demo spelen, dan neem je gewoon de Strawberry Demo van Steam. Niet alle versies kunnen op een MAC systeem afgespeeld worden, maar dat staat onder de demo download vermeld. Veel plezier met Football Manager 09! die heb ik nog niet geprobeerd en die ander doen het allemaal niet ik heb maar 10/15 gb op mijn pc staan best weinig dus heb nog plaats zat over dus daar licht het ook niet aan denk ik EDIT: die doet het ook al niet Bewerkt: 2 november 2008 door ken9 Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 lijkt me keileuk voor erbij maar ik ga eerst saint's row 2 kopen Reageren
Zaahed Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 lijkt me keileuk voor erbij maar ik ga eerst saint's row 2 kopen Ik ga ook eerst dat kopen als ik een ps3 heb. Maar ik heb volgensmij op de laptop me neef zien spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.