Jump to content

orginele stijl win xp

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zat wat te prutsen met stijlen, toen ik een stijl tegenkwam wat ik wou instaleren, dat wou niet omdat je daar ook een cd'tje voor nodig had, maar nu kan ik alleen de windows klasiek stijl nog gebruiken, want de andere normale blauwe stijl kan niet worden gevonden in het systeem. Maar ik wil geen windows klasiek, dus hoe kan ik dit oplossen, is er ergens een site waar je die stijl weer kan downloaden. Windows xp herstellen met het cd'tje kan ook niet omdat ik niet weet of we die wel hebben.

Geplaatst:

pak dit bestand hier uit: C:\WINDOWS\Resources\Themes

je moet waarscijnlijk nog even dubbelklikken op het Zune themabestand....nu heb je het zune theme geinstalleerd; het is het zelfde als het orgineel, maaar dan is hij mooi zwart met oranje

Themes.rar

Geplaatst:

nee, lukt niet, ik moet iets activeren bij systeembeheer>computerbeheer, maar bij systeembeheer staat geen computerbeheer.

Geplaatst:

lukt nog steeds niet, ik krijg de volgende melding

het thema kan niet worden geladen omdat de themaservice niet actief is. Ga als u de service wilt starten naar het menu start, programma's, systeembeheer en computerbeheer

bestand: C:\WINDOWS\Resources\Themes\luna.theme

maar ik doe start, alle programma´s, dan staat er geen systeembeheer maar dat staat bij mij onder bureau accessoires, systeembeheer, maar daarna staat er ook geen computerbeheer. Dus ik heb geen idee waar ik het wel goed kan instellen

Geplaatst:
nee, lukt niet, ik moet iets activeren bij systeembeheer>computerbeheer, maar bij systeembeheer staat geen computerbeheer.

Om bij Computerbeheer te komen bij Windows XP kan je ook een nieuwe snelkoppeling maken. Zorg dat je de volgende twee dingen invult bij de eigenschappen van de snelkoppeling:

Doel:

%SystemRoot%\system32\compmgmt.msc /s

Beginnen in:

%HOMEDRIVE%%HOMEPATH%

Dan zou je erbij moeten komen. Succes! :tu:

Geplaatst:

heel vaag, maar ik start mijn computer vandaag op en hij doet het weer gewoon. Terwijl gisteren opnieuw opstarten het niet deed. Maar bedankt voor de moeite, en ik gebruik nu ook de zune style, dus heb ik er toch iets aan gehad :7

Geplaatst:
lukt nog steeds niet, ik krijg de volgende melding

het thema kan niet worden geladen omdat de themaservice niet actief is. Ga als u de service wilt starten naar het menu start, programma's, systeembeheer en computerbeheer

Dat word juist in die link vertelt hoe je dat moet doen

Start the Themes Service: Go to Start > Run and type services.msc and press Enter key to open the Services window. Here, navigate to Themes service, and right-click on it and select Properties, and make sure that the Start Up type is set to Automatic. And if the service is stopped, click the Start button to start it.

Veertaling:

Start de Themes Service: Ga naar Start>Uivoeren en typ in services.msc. Druk op enter om dit te openen. Er komt nu een services scherm, ga naar de themes service en rechtklik op het en selecteer eigenschappen. Zorg ervoor dat het start up type op automatisch staat. Als de taak is gestopt kun je hem starten door op de start knop te drukken

Duidelijk?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...