iefen Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 hoi ik heb eerder dit topic geplaats maar het was opeens weg, de mods weten er niks van. hier komt het: ik wil in vice city mijn ambulance naar een nederlandse ambulance maken, maar ik kan nergens vinden waar ik het moet aanpassen, ik zelf kan natuurlijk wel wat txd's aanpassen maar bij mij lukt deze niet dus wou ik vragen of een van jullie hem zo kan maken dat het een nederlandse ambulance lijkt, ik GAF eerst alleen de txd van het voertuig maar bij nader inzien geef ik de dff en de txd. euhm... jullie hoeven wat mij betreft niet de form van de auto aan te passen, mag natuurlijk wel voor de mooiheid de txd van de "vice city" ambulance(ambulan.txd) de dff van de "vice city" ambulance(ambulan.dff)
Beagle Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Modding request Als je niet goed bent in het veranderen van textures kan je natuurlijk ook je textuur in 3ds max erop mappen, tut.
Dutchy3010 Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Aanschouw Als je een topic of bericht niet meer kunt vinden, kan je naar je eigen profiel gaan, en daar op "Opties" en vervolgens op "Toon berichten van dit lid" of "Toon onderwerpen van dit lid". Wanneer je een nieuw topic hebt gemaakt, en hij staat niet meer bij "Toon onderwerpen van dit lid", kan dat twee dingen beteken. Of het topic is samengevoegd met een ander, of hij is verwijderd. Zoek de betreffende post dan bij "Toon berichten van dit lid". Hoogst waarschijnlijk is je topic dus alleen maar verplaatst of, zoals in dit geval, samengevoegd met een ander topic.
Recommended Posts