dn_mathias Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 maar bij die race moet dat een gewone cheetah zijn of een speciale zijn ? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) De race Turismo moet je niet starten met een Cheetah. Je vindt geen Cheetah's op Portland, by the way. Toch bijna nooit. Steel de Banshee die bij Capital Auto's staat. Capital Auto's bevindt zich vlakbij 8 Ball's Bomb Shop. Wil je snel starten? Dan heb ik een goede tip: Plaats je Banshee dicht bj de race. Steel een andere auto. Zet hem voor de twee Cheetah's die het dichtst bij je staan, maar zorg ervoor dat je de Cheetah's niet raakt! Anders begint de race. Daarna ga je weer in je Banshee zitten, ga met je auto in de marker, en vertrekken maar! De twee tegenstanders links van je zullen eerst tegen die auto botsen, de andere gaat dan wel door, maar dat is niet erg. Zorg dat je als eerste de bocht uit bent, dan kan je rustig de rest van de race uitrijden. Want in het begin botsen de Cheetah's tegen je aan. Nog een tip: Ga met je achterwiel in de marker gaan staan, je begint dan met een kleine voorsprong maar het zorgt er wel voor dat je al eerste uit de bocht komt. De Cheetah acceleert sneller dan de Banshee maar dankzij deze tip kom je als eerste uit de bocht. Succes. Met de geonderlijnde tekst heb ik m'n Turismo-record kunnen vestigen, 138 seconden. Bewerkt: 2 november 2008 door MegaPilot Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) Eerlijk gezegd snap ik je vraag niet 100% goed, want deze missie moet je helemaal niet starten met een Cheetah . In deze missie heeft El Burro een straatrace georganiseerd en jij moet deze proberen te winnen, het maakt niet uit met welke auto je deze race doet, al is het natuurlijk het slimste om een snelle auto te nemen. Omdat er in Portland (het eerste eiland) geen echte snelle auto's rondrijden kan je de Banshee stelen die bij Capital Auto's staat. Klik hier voor de vindplaats van de Banshee (het kan zijn dat ik de plaats niet 100% juist heb aangeduid, maar daar in de buurt staat de Banshee wel). Voor meer informatie over deze missie kan je altijd op WikiGTA kijken, welbepaald hier. Nog veel plezier met GTA 3! EDIT: Veel te laat... . Zie dit maar voor een toevoeging op MegaPilot's post. Bewerkt: 2 november 2008 door GTA-Freak2 Reageren
dn_mathias Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 maar als ik met een cheetah vertrek schieten ze er op en schiet hij in brand. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) maar als ik met een cheetah vertrek schieten ze er op en schiet hij in brand. Het ligt aan 1 van deze 2 zaken: 1: Oftewel: Het heeft niets met de Cheetah te maken. De missie passeert aan Leone-gebied. Je hebt de missie Last requests al voltooid. Dit is een welgekend probleem. De Leone Family haat je dan en zal op je schieten met hun Shotguns. Shotguns zijn zeer krachtig en met 1 schot kunnen ze je auto tot ontploffen brengen. Blijf proberen totdat je auto het overleeft, maar ik geef je geen hoop. Ik zou opnieuw beginnen(New Game). Als je opnieuw begint, doe dan de race Turismo vóór de missie Last Requests. 2: Of: Of bedoel je dat ze al schieten voor je begint te racen? De race begint in Triads-gebied. Deze hebben Pistols en Baseball Bats. Race vlug naar de race, begin de race, en dan hebben ze zeker niet de tijd om je auto kapot te schieten. Bewerkt: 2 november 2008 door MegaPilot Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Als deze missie je echt niet lukt, en je hebt GTA 3 op computer, dan kan je een savegame aanvraag doen in dit topic. Dan zal ik of iemand anders proberen Turismo te halen. Reageren
dn_mathias Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2008 wat is volgens jullie de beste auto om mee te starten ? Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Lezen blijft moeilijk... Er is al 2 keer vertelt dat je de banshee het bste kunt nemen die bij capital autos staat geparkeert Reageren
field33 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Doe het met die Diablo auto.. Ik had er een gejat en de missie in een keer uitgespeeld. De Banshee wil nog wel eens een slechte grip hebben en dat is nou juist handig Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Heb het net gewoon met een taxi gehaald http://www.youtube.com/watch?v=rqn0qz6YGOA...re=channel_page Reageren
TommyGunz Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Voor de zoveelste keer, de Leone's haten je pas na Sayonara Salvatore! Je onsnapt in Last Requests wel aan de dood, maar in Sayonara Salvatore bega je past echt een misdaad tegen de Maffia. Ik weet het zeker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.