Venzio Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Hey, ik heb nu SketchUp maar ik wil een soort brug/tunnel maken die schuin omhoog loopt. Kijk dit heb ik nu: Link En nu wil ik dattie schuin omhoog loopt zegmaar als een soort trap waar je omhoog kan lopen, hoe doe ik dit? Ik weet dat dit een enorme bump is maar ik denk dat dat wel mag in dit soort topics Reageren
keessie Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Hey, ik heb nu SketchUp maar ik wil een soort brug/tunnel maken die schuin omhoog loopt. Kijk dit heb ik nu: (plaatje) Link En nu wil ik dattie schuin omhoog loopt zegmaar als een soort trap waar je omhoog kan lopen, hoe doe ik dit? Ik weet dat dit een enorme bump is maar ik denk dat dat wel mag in dit soort topics selecteer de edges(randjes) van de kant die omhoog moet(let op: niet de zijkanten alleen de voor of achterkant) houd nu alt ingedrukt en beweeg het naar boven met de move tool grz Ron Reageren
Dakendak Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Kan je de zwarte lijnen wegwerken? zodat je een voorbeeld van je resultaat hebt? Eh, dit gaat ok bij Weergave>Lijnstijl>Lijnen Tonen, en dan klik je daar op. Reageren
xoex23 Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 hoe maak je textures in skekchs up en hoe krijg je die in-game (ik weet wel hoe ik skins moet maken moet het op dezelfde manier als bij skins ?) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.