Wauzie Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Je hebt waarschijnlijk per ongeluk op import gedrukt, anders staat er niet cannot open..... Reageren
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 als ik zo naar de tekst kiijk zou ik zeggen dat je bepaalde objecten of effecten of wat dan ook erin hebt gezet, maar dat die niet kunnen in je file waarnaar je het exporteerd (waarschijnlijk .dff of .x). of je bent gewoon vergeten de extensie achter de naam te zetten Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 als ik zo naar de tekst kiijk zou ik zeggen dat je bepaalde objecten of effecten of wat dan ook erin hebt gezet, maar dat die niet kunnen in je file waarnaar je het exporteerd (waarschijnlijk .dff of .x). of je bent gewoon vergeten de extensie achter de naam te zetten Ligt eraan welke file......als je een dff wil hebben moet je de extensie, bij x-file niet. Reageren
Na$! Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) kijk de mijne is ook af : (dit is de 2de dat ik maak) http://img90.exs.cx/img90/2764/compleet2kleiner3zc.jpg [edit er zitten wel nog wat foutjes in ] Bewerkt: 6 april 2005 door marco vercetti Reageren
Bradley H. Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 ik heb weer iets gemaakt dit keer aleen een flat, met een herlicopterstantplaats die ik nog een texture moet geven,... Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Ziet er goed uit mensen.......let op, de textures van Sketchup zijn jpg en ze hebben meestal niet de goede resolutie. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Ziet er goed uit mensen.......let op, de textures van Sketchup zijn jpg en ze hebben meestal niet de goede resolutie. kan toch aangepast worden als je het object exporteert ? Reageren
Goofy Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 k heb ff vlot een soort van fabriekje gemaakt voor jullie als jullie die willen gebruiken hier het plaatje Reageren
Robienske Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Al mijn problemen: Scalen: Na het scalen zijn mijn textures heel erg groot. Bv, mijn afdakje met rood-witte strepen; de textuur is zodanig groot of het huisje zodanig klein dat je maar 3 heel uitgerokken strepen ziet. Kan iemand me helpen. Ik probeerde al heel kleine streepjes, hertexturen enzo maar het lukt me niet. Zmodeller error(zie vorige pagina): Ik druk wel degelijk op export. Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Ziet er goed uit mensen.......let op, de textures van Sketchup zijn jpg en ze hebben meestal niet de goede resolutie. kan toch aangepast worden als je het object exporteert ? Afteraf ja.....maar soms past iets dan net niet meer... ik ga voor de veilige manier, vantevoren alles bmp maken met de juiste resolutie ---------------------------- Leuk Fabriekje, je lijkt al aardig met Sketchup om te kunnen gaan. Ga zo door. Misschien wil Foepie, Jarno, Timotees of Hunter je fabriek hebben, zij maken het industrie gebied Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Al mijn problemen:Scalen: Na het scalen zijn mijn textures heel erg groot. Bv, mijn afdakje met rood-witte strepen; de textuur is zodanig groot of het huisje zodanig klein dat je maar 3 heel uitgerokken strepen ziet. Kan iemand me helpen. Ik probeerde al heel kleine streepjes, hertexturen enzo maar het lukt me niet. Zmodeller error(zie vorige pagina): Ik druk wel degelijk op export. Waar gebeurt dit, Sketchup of Z-modeler Sketchup: Druk op de textuur en druk met de rechtermuisknop op EDIT en haal het slotje van de grendel af. Typ nu kleine getallen en en de textuur wordt kleiner. Z-modeler: Selecteer je object en kies dat Select->UV mapped. Kies nu de vieuw UV mapper en zoom uit zodat je een textuur kan ontdekken. Scale hem nu (Modify->Scale) Reageren
Goofy Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 wie mij modeletje wil hebben moet het maar ff zeggen stuur ik hem wel. Reageren
Robienske Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Het is in sketchup. Ik heb het laagste getal ingevuld, 1'1". De textuur is wat kleiner maar nog steeds veel te groot. Reageren
Synchro Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 kijk mijne http://img235.exs.cx/my.php?loc=img235&ima...e=hhyyhh0fh.jpg Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Het is in sketchup. Ik heb het laagste getal ingevuld, 1'1". De textuur is wat kleiner maar nog steeds veel te groot. Maar je hoeft niet in de maten van Sketchup in te vullen, vul gewoon 1 of 2 in.......... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.