roppie Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) dit is mijn eerste model Bewerkt: 6 april 2005 door roppie Reageren
Robienske Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Ik kan niet meer kleiner. Die haakjes komen er automatisch bij. Reageren
Yohan Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 OMG.. :blink: Hoe kom je aan dat glas..? tell me please Reageren
Robienske Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 OMG.. :blink: Hoe kom je aan dat glas..? tell me please Je neemt zon transparante galstextuur. Als je zelfgemaakt glas hebt dank kan je klikken bij je textuur op edit. Daar kan je de opacity aanpassen. Reageren
S.W.A.T Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 ik heb een leuk Cafeetje gemaakt Reageren
Robienske Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Na veel gepruts is mijn textuur probleem opgelost. Bedankt voor de hulp. Reageren
Goofy Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 ik heb een leuk Cafeetje gemaakt leuk cafe ziet er leuk uit hoor bij jou kun je er ook inlopen dat probeer ik ook maar bij mij lukt dat niet zo goed hoe doen jullie dat dan Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 dit is mijn eerste model Ziet er leuk uit voor je eerste model, roppie......maar dat wat nu glas is is het niet meer in vc Reageren
S.W.A.T Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 ik heb een leuk Cafeetje gemaakt leuk cafe ziet er leuk uit hoor bij jou kun je er ook inlopen dat probeer ik ook maar bij mij lukt dat niet zo goed hoe doen jullie dat dan als je gewoon een kubus maakt en dan doe je een gang in het midden en aan de zijkanten van de gang duw je in zo krijg je een kamer .. snappie? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 de binnekant maken in feite is makkelijk, maar het texture word zo moeilijk..., tenzij je alle kanten de zelfde kleur wilt... Reageren
Goofy Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 het is me gelukt het is eigenlijk makkelijk hier 2 pics hier zonder een dak hier met dak Reageren
Robienske Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Kan iemand nog een stoel voor me modellen voor in mijn coffeeshop aub ? Het mag een .skp file zijn. Reageren
Goofy Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 ik heb weer ff zitten oefenen en ff een brugetje gemaakt hier is ie klik hier Reageren
Yohan Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 NIet slecht.. Alleen ik dacht dat je overbodige lijnen weg moet halen.. :unsure: Reageren
Wauzie Geplaatst: 7 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2005 Ik denk niet die in het midden van het brugje......dan valt ie uit elkaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.