S.W.A.T Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 ja volgens mij krijg je dan gaten Reageren
Goofy Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 jah dat had ik geprobeert ja maar dan gaan die vlakken weg Reageren
S.W.A.T Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 hey 9-ball hoef jij geen lot? Reageren
Goofy Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 (bewerkt) neej ik had me eerst aan gemeld maar ik moet mij weer af melden want ik had computer problemen en de com waar ik nu op zit is heel sloom hier heb ik alleen sketchup op gekregen ik maak gewoon wat models (probeer Ik ) en dan maar k ik een screen en wie ze wilt hebben moet het maar ff zeggen Bewerkt: 7 april 2005 door 9-ball Reageren
S.W.A.T Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 maar voor wie maak je die models dan Reageren
Goofy Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 gewoon voor mezelf om te oefenen maar wie ze wil hebben moet het ff zeggen en dan stuur ik ze Reageren
S.W.A.T Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 als je een leuk gebouwtje hebt ofzo wil ik het wel op mijn lot zetten oke? Reageren
Wauzie Geplaatst: 7 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2005 *We raken een beetje offtopic* Reageren
gtaloser Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 Dit is mijn eerste model hij is nog niet getextuurd en er zit nog geen dak op screen Reageren
Goofy Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 Dit is mijn eerste model hij is nog niet getextuurd en er zit nog geen dak opscreen ziet er leuk uit dat huisje vooral voor je eerste model ga zo door Reageren
Yohan Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 Ziet er goed uit voor een eerste keer.. :blink: /me Is jaloers.. Reageren
Vortex Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 is idd mooi.. vooral dat keukengedeelte een tip... lijnen zoals die ik her met rood heb aangegeven kun je weghalen(erase): Reageren
Goofy Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 ik ben besig met een soort van auto dealer ik weet niet of er wel auto's in kunnen maar ik denk van wel hij word 4 verdiepingen hoog en van af de hoogste verdieping kan je af springen (moet ik nog maken) hier de screen Reageren
Goofy Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 hier een wat duiderlijke screen van de voorkant hier de screen mijn 100e post Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.