Bradley H. Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 *Tenzij ze met Sketchup zijn gemaakt, daarvoor heb ik dit topic geschapen* niet met je eens,.. bijna iedereen op dit forum maakt ze met "sketchup en mayonaize" dus dan zouden er meer screen hier gepost worden dan in het PTT topic..., ik had met mijn eerste bericht al niet toegestemt aan dit topic p.s, ik vind dit een vrij nutteloos topic, want wat maakt het uit of je models maakt met sketchup of met 3dsmax en Z-modeller ?laten we hopen dat hier niet veel in gespamt word dan vind ik het ok ...als dit topic er aleen is om screens te laten zie die gemaakt zijn met sketchup dan mag het van mij dicht... Reageren
Wauzie Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Daar is het niet alleen voor......hier kunnen ook vragen worden gestelt over Sketchup Reageren
Eclipse Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Ik vind ook dat alle screens voor GTI in het PPT topic gepost moeten worden...Anders word het zo'n rommeltje...En als voor mensen te helpen kun je denk ik beter verder gaan in het help-forum. Ik wil het wel voor je verplaatsen. Geef maar een seintje. Reageren
Gino Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 weet iemand waar je gratis sketchup kan downloaden en dan niet een trail maar gewoon het chte programma :unsure: iemand heeft het egte tog wel eens gedownload ? kan hij die dan niet in de download database sturen :unsure: Reageren
Bradley H. Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 weet iemand waar je gratis sketchup kan downloaden en dan niet een trail maar gewoon het chte programma :unsure: iemand heeft het egte tog wel eens gedownload ? kan hij die dan niet in de download database sturen :unsure: dit is warez..., het echte programma is aleen te koop het einige wat je kan downloaden is de trial... Reageren
Wauzie Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Ik vind ook dat alle screens voor GTI in het PPT topic gepost moeten worden...Anders word het zo'n rommeltje...En als voor mensen te helpen kun je denk ik beter verder gaan in het help-forum.Ik wil het wel voor je verplaatsen. Geef maar een seintje. Nee, liever niet.........dan moeten we vanaf nu alle screens posten in het PPT en hier alleen vragen worden gesteld Reageren
Foepie Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) weet iemand waar je gratis sketchup kan downloaden en dan niet een trail maar gewoon het chte programma :unsure: iemand heeft het egte tog wel eens gedownload ? kan hij die dan niet in de download database sturen :unsure: dit is warez..., het echte programma is aleen te koop het einige wat je kan downloaden is de trial... VERWIJDERD...OMDAT ER WAREZ IN HET BERICHT ZAT. LEES DE FORUMREGELS EERST GOED DOOR VOODAT JE BEGINT TE POSTEN!!! Bewerkt: 11 april 2005 door Eclipse Reageren
Robienske Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 weet iemand waar je gratis sketchup kan downloaden en dan niet een trail maar gewoon het chte programma :unsure: iemand heeft het egte tog wel eens gedownload ? kan hij die dan niet in de download database sturen :unsure: dit is warez..., het echte programma is aleen te koop het einige wat je kan downloaden is de trial... VERWIJDERD...OMDAT ER WAREZ IN HET BERICHT ZAT. LEES DE FORUMREGELS EERST GOED DOOR VOODAT JE BEGINT TE POSTEN!!! Dat zei Bradley al. Only_Gino deed toch geen warez request ? Bradley zei gewoon dat dat warez was. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 weet iemand waar je gratis sketchup kan downloaden en dan niet een trail maar gewoon het chte programma :unsure: iemand heeft het egte tog wel eens gedownload ? kan hij die dan niet in de download database sturen :unsure: dit is warez..., het echte programma is aleen te koop het einige wat je kan downloaden is de trial... VERWIJDERD...OMDAT ER WAREZ IN HET BERICHT ZAT. LEES DE FORUMREGELS EERST GOED DOOR VOODAT JE BEGINT TE POSTEN!!! Dat zei Bradley al. Only_Gino deed toch geen warez request ? Bradley zei gewoon dat dat warez was. only-gini deet geen warez hij vroeg aleen iets wat hij niet wist daarna heeft foepie iets gezecht wat waarschijnlijk wel warez bevate en darrom heeft eclipse zijn bericht ge-edit ik stond ook raar te kijken, ik dacht dat foepie tegen mij liep te zeggen dat ik warez aant zeggen was... eclipse zet dus voortaam gewoon "EDITED BY ECLIPSE" ofzo, (geen plicht aleen een tip ) anders kunnen er misverstanden ontstaan maargoed weer ontopic..., inhoevere dit topic nog nut heeft :unsure: Reageren
Wauzie Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2005 kijk wat standaard na een edit in een post staat......dus ook in die van foepie! Dit bericht is bewerkt door Eclipse op Apr 11 2005, 04:58 PM Reageren
Bradley H. Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 kijk wat standaard na een edit in een post staat......dus ook in die van foepie!Dit bericht is bewerkt door Eclipse op Apr 11 2005, 04:58 PM ja dat zie ik ook wel..., nadat ik het bericht gelezen heb , en het staat er ook zo klein :blink: , de meeste zetten gewoon "EDIT" neer dat vindt ik ook het legaalste... maar al bij al het is gewoon een tip, niemand hoeft hier verder op in te gaan... Reageren
Eclipse Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Oke is zal de volgende keer wel "EDIT BY ECLIPSE" erbij zetten...maar we dwalen af dus weer ontopic! Reageren
aard Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 hoe krijg je die 3ds bstanden dan in zmodeler gezet? kan iemadn mij dat ff uitlegge please??? :blink: Reageren
Bradley H. Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 hoe krijg je die 3ds bstanden dan in zmodeler gezet? kan iemadn mij dat ff uitlegge please??? :blink: heel makkelijk file ---> insert ---> (you 3ds file) Reageren
Timotees Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 het is toch import en niet insert..... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.