Wauzie Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Ja, het is import...niet dat het veel uitmaakt. Je vind het toch wel. Reageren
aard Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 mag ik dan ff een link waar ik de juiste versie kan downloaden, want met deze kan ik egt geen 3ds files imorteren Reageren
Eclipse Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=16 Reageren
Bradley H. Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 mag ik dan ff een link waar ik de juiste versie kan downloaden, want met deze kan ik egt geen 3ds files imorteren wat voor 3ds file wil je precies importeren en waar heb je hem vandaan ?, bij mij werkt het soms ook niet als ik een file wil importen... Reageren
aard Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 dank u, ik hafd dan denkik de verkeerde versie :lol: Reageren
justinvcmodder Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 heey mensen...... ik was bezig met een ramp te maken helaas kan ik ff geen screen plaatsen het is een hele goede tut ik leerde er heel veel van thanks B) maar een probleem.... ik weer niet hoe je die ramp in vc zet of hoe je het kan bewerken in zmodeler greetings Justin Reageren
Timotees Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 hiero, dit is de site van eclipse en dan tutorials, en dan wat je wilt, hoe je een object in vc moet zetten staat onder het kopje ,mapping. Reageren
justinvcmodder Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 zo bedoel ik dat niet dat heb ik al een keer gelezen daar heb ik ook wat van geleerd... maar nu met een bestand van sketchup 4.0 en dan in de vc map zetten alvast bedankt greetings justin B) Reageren
Bradley H. Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 zo bedoel ik dat niet dat heb ik al een keer gelezen daar heb ik ook wat van geleerd...maar nu met een bestand van sketchup 4.0 en dan in de vc map zetten alvast bedankt greetings justin B) wat jij wit is een bestand van sketchup in VC zetten ?, dan zul je hem eeerst moeten exporteren in een "3dsmax" bestand die dan in Z-modeller zetten en dan zul je toch echt zelf moeten kijken in de tutorials, kik anders naar het tutorialdirect topic in het GTI forum Reageren
justinvcmodder Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 thanks... maar waar kan ik 3dsmax downloaden? alvast bedankt ik ben nu de modellen voor me stuntpark aan het maken Reageren
Timotees Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 (bewerkt) hiero of ff via google zoeken... Bewerkt: 21 april 2005 door timotees Reageren
S.W.A.T Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 kijk ik heb een heli in sketchup gemaakt: (hij is nog niet af) Reageren
Eclipse Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 Heel mooi...Ik zou hem echter wel 1x "smooth" maken in 3ds max..Want hij is nu nog erg vierkant. (maar dat is ook wel te begrijpen als je iets in sketchup maakt.) Reageren
S.W.A.T Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 ja idd dat ga ik ook nog doen maar in sketchup lukt dat niet neej Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.