Forumrunner Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Ik heb een vraagje, Kun je ook als ploeg van de Erediviesie voetballen? Reageren
ken9 Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Ik heb een vraagje,Kun je ook als ploeg van de Erediviesie voetballen? ja van psv tot ajax alle eredivisie clubs behalve de jupiler leauge(2 divisie van NL) niet Reageren
Forumrunner Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Oke, ik ga hem dus kopen. Reageren
ken9 Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Oke, ik ga hem dus kopen. het is de beste voetbal game tot nu toe dus zeker een aanrader Reageren
Zaahed Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Je hebt er behoorlijk veel voordelen. - Je kan je eigen speler maken en Co op Seizoen daarmee spelen. - Je kan je eigen team coachen. - Een elftal coachen als je hooge prestige hebt. - En nog veel meer zoals online spelen op de Ps3. Reageren
ken9 Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Je hebt er behoorlijk veel voordelen.- Je kan je eigen speler maken en Co op Seizoen daarmee spelen. - Je kan je eigen team coachen. - Een elftal coachen als je hooge prestige hebt. - En nog veel meer zoals online spelen op de Ps3. en meedoen aan de contest van gtaforum dus schrijf je snel in Reageren
Zaahed Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Ok en heb je hem al? Of ga je nog kopen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.