gta master 1 Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Hallo, Ik heb zelf al meerdere keren geprobeerd om een mooie sig te maken maar telkens milukt het weer . Wil Iemand er een voor mij maken?? Type: Signature Stijl: GTA 4 Grootte: max. groote (150x500 of 500x150 ) Afbeelding: DEZE!!! en DEZE!! en deze witte stad als achter grond (als dat lukt Tekst: GTA Master 1 Rand: dat mag je zelf kiezen...als het maar leuk staat . Kleuren: zwart en/of wit Render (optioneel): - Extra (optioneel): - o, en ik wil graag voormijn eigen forum ook een si hebben, hij mag gewoon het zeldfe zijn aleen andere text. Type: Signature Stijl: GTA 4 Grootte: max. groote (150x500 of 500x150 ) Afbeelding: DEZE!!! en DEZE!! en deze witte stad als achter grond (als dat lukt) Tekst: Jarn0 Rand: dat mag je zelf kiezen...als het maar leuk staat . Kleuren: zwart en/of wit Render (optioneel): - Extra (optioneel): - alvast heeeeeel erg bedankt, GTA Master 1,
TomHagen Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Waar staat de witte stad? Want je hebt gewoon een link naar de GTA IV-site daarvoor.
gta master 1 Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Waar staat de witte stad? Want je hebt gewoon een link naar de GTA IV-site daarvoor. als je even wacht komt hij als het goed is bij de downloads...anders moet je er even op klikken, dan bedoel ik de witte achtergrond op de bureauachtergronden
TomHagen Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Waar staat de witte stad? Want je hebt gewoon een link naar de GTA IV-site daarvoor. als je even wacht komt hij als het goed is bij de downloads...anders moet je er even op klikken, dan bedoel ik de witte achtergrond op de bureauachtergronden Bedoel je een van onderstaande (één van de wallpapers of de mini plattergrond)? Zo niet, download de wallpaper dan gewoon, en geef daar een link heen.
gta master 1 Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2008 je mag een van de wallpapers uitzoeken
TomHagen Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 je mag een van de wallpapers uitzoeken Oké, ik kijk wel even hoe ver ik kom.
gta master 1 Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2008 je mag een van de wallpapers uitzoeken Oké, ik kijk wel even hoe ver ik kom. alvast bedankt
TomHagen Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 alvast bedankt Voor GTA Master 1: Voor Jarn0: Ik heb het lettertype van 'GTA Master 1' in Pricedown, het GTA-lettertype. Bij 'Jarn0' zag dat er minder fraai uit, dus heb ik een ander lettertype gebruikt. Als er nog iets anders moet, dan zeg je het maar. Ik heb de .psd-file nog.
gta master 1 Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2008 (bewerkt) hij is erg mooi geworden...1000 maal bedankt...maar kun je me even de ''direct link'' pm'en , anders kan i hem nog niet in mn sig zetten nogmaals erg bedankt! greetz gta master 1 edit; laat maar, heb hem al achterhaalt Bewerkt: 11 november 2008 door gta master 1
Recommended Posts