Jump to content

Undertaker


carljonsen

Recommended Posts

ik wil een misie starte maar er staat dat ik een suit moet kopen suit is een pak net pak en tie wat een tie is weet ik nie en shoes maar ik snap het niet die misie wil niet starte.

en ik heb all 5 suiten gekocht mijn geld is bijna op:S

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil een misie starte maar er staat dat ik een suit moet kopen suit is een pak net pak en tie wat een tie is weet ik nie en shoes maar ik snap het niet die misie wil niet starte.

en ik heb all 5 suiten gekocht mijn geld is bijna op:S

Een Tie is een Stropdas.

Dus je moet een net pak kopen met een stropdas.

Voor de schoenen moet je ook in dezelfde winkel zijn.

Daar moet je de zwarte schoenen kopen (weet even niet meer hoe ze heten)

Dan zou het goed moeten gaan ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan die misie niet starte

Lekker duidelijk weer :duh:

Waar zit je precies, Wat doe je precies, Wat is de melding die je krijgt of wat ??

Probeer eens iets meer je situatie te beschrijven dan alleen maar dat hij het niet doet...

Anders kunnen we je ook niet helpen ^_^

wat zijn smart shoes ik heb alle schoenen bijna.

Smart Shoes zijn de nette schoenen die je onder je pak kan dragen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan die misie niet starte er staat you need too wair a suit whit smart shoesmaar dat heb ik allang aan maar ik krijg geen teletfoontje of iets ericht nix ik sta voor die deur en dan komt dat weer you need too wair a blablabla

ikmoet ook naar litleitaly heb ergen geleezen op wikegta

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet nodig om voor elk nieuw vraagje een nieuw topic te openen. Dat kan ook gewoon in het oude topic. ;)

Heb je het ook echt aan, niet alleen gekocht? Anders moet je even naar je safe house gaan en die kleding ook werkelijk aantrekken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik krijg geen telefoontje wat moet ik doen:S thx voor het filmpje.

Kijk eens op de map.

Heb je daar geen punt waar je heenmoet ??

Heb je nergens een opdracht die je kan starten ??

P.S. Vraag in je oude topic gewoon door.... Het is niet nodig om steeds een nieuw topic te starten... De moderaters/administrators moeten dan steeds weer je berichten verplaatsen. Dus probeer hier rekening mee te houden :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

nee alleen die p van patrick en wat kleeren winkels en safe house

Dit staat er bij Gtawiki:

Patrick en Kate bellen je beiden of je naar de begrafenis van Derrick of Francis komt, hiervoor moet je eerst een pak bij Perseus kopen (of aantrekken indien je er al een hebt), ook moet je smart shoes hebben. Daarna moet je naar de kerk in Little Italy. Daar aangekomen begint er een cut scene waarin je de mis voor Derrick/Francis ziet. Als iedereen naar de begraafplaats wilt gaan vallen de Albaniërs aan, help Patrick hen uit te schakelen. Als je ze allemaal uitgeschakeld hebt moet je met Patrick vluchten in de lijkwagen naar de begraafplaats, de Albaniërs zullen jullie proberen te stoppen. Als je veilig aankomt op de begraafplaats zie je een cut scene waarin Francis/Derrick begraven wordt en Kate je zal bedanken.

Misschien kan je er iets mee. Zoek anders op de kaart eens Little Italy op en ga eens langs de kerk daar. :tu:

En klik eens niet op de optie "nieuw onderwerp"

Klik gewoon eens onderaan de post waarop je wilt reageren op de knop reageer!!

Bewerkt: door LangeDraak
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, vreemd dat je die "P" ziet voor het huis van Patrick. Weet je zeker dat je de missie "The Undertaker" moet doen? Je zegt ten eerste dat je naar een "P" moet, ten tweede zeg je dat je geen telefoontje krijgt. Misschien moet je de missie Three Leaf Clover hebben, want daar moet je voor naar de "P" én moet je een net pak aan hebben.

Dan moet je wel tussen 06:00 en 19:00 de missie beginnen.

Hier kan je opzoeken welke missie je moet doen, door te kijken welke missies je al gedaan hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...