azert Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 ik weet iet of dat het al ondekt is maar ik was aan het vliegen met een auto (door die vliegende auto cheat) ik vloog ergens tegen een gebouw en ik ging er door!! :blink: dan moet je uitstappen en je zweeft alles is doorschijnend boven en onder je :rolleyes: ik heb dat nog veel keer gedaan, ik heb het ook nog met een jetpack gedaan dat ging ook. :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 ik weet iet of dat het al ondekt is maarik was aan het vliegen met een auto (door die vliegende auto cheat) ik vloog ergens tegen een gebouw en ik ging er door!! :blink: dan moet je uitstappen en je zweeft alles is doorschijnend boven en onder je :rolleyes: ik heb dat nog veel keer gedaan, ik heb het ook nog met een jetpack gedaan dat ging ook. :lol: Oohja? met zo'n auto kan ik me nog voorstellen, maar met een jetpack?? 'k vlieg vaak genoeg rond met een jetpack maar kan niet door gebouwen heen... is het een speciaal gebouw??? of heb je da bij meerdere? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Jaw heb ik ook wel eens. Dan vlieg ik en dan vlieg ik ergens doorheen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 kunnen jullie mischien een kaart plaatsen waar jullie dat hebben dat wil ik namelijk ook wel eens een keer zien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 (bewerkt) het is hier -------->map voor ik het vergeet het is in de inkomhal je moet iets boven de palen vliegen dan ben je er door Bewerkt: 5 april 2005 door azert Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mad-dogg2 Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Wooot, Ik ben ni in een gebouw Vet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 hahaha mij is het ook gelukt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 :lol: Thx voor de Tip mense.. ben er nu ook in B) :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 tja, der inkomen is niet zo moeilijk, maar kun je er verder ook nog iets mee :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 nou ik kom er niet in zou wel aan mij kliggen maar ach laat het ook maar <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 is dit weer iets nieuws ofzo?? JPG bestanden via Rapidshare hosten :wacko: ...doen dan imageshack Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 hahahaa cooooooooool, maar die map doet het niet. maar echt goed gevonden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 hahahaa cooooooooool, maar die map doet het niet. maar echt goed gevonden bij mij doet ie het wel :o gwoon op free drukken en dan een ff wachten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Voor iedereen die trubbels heeft met Rapidshare heb ik 'm maar even als bijlage gedaan hier. Afbeeldingen kun je beter met Imageshack uploaden, dat gaat wat vlotter, en dan kun je het ook nog 's op het forum zetten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Voor iedereen die trubbels heeft met Rapidshare heb ik 'm maar even als bijlage gedaan hier. Afbeeldingen kun je beter met Imageshack uploaden, dat gaat wat vlotter, en dan kun je het ook nog 's op het forum zetten. bedankt !!! nu kan ik er ook in :rolleyes: :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts