Sa_bulldog Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ik ben hier nog steeds niet over uit en van mijn part loop dit uit op een discussie In MP kan je mensen Boeien .. en in een cell gooien.. nu hoor ik vaak genoeg kan niet wordt dit gezegt omdat het 1 in MP anders is wat ik me niet kan voorstellen dat het dan niet in Singeplayer wil je kan teslotte je hele game modden.. of 2 mensen er gewoon geen zin in hebben omdat het teveel werk is? danku zeer en laten we der over discusieren,speculeren maar houw et wel netjes Reageren
Beagle Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 (bewerkt) Ik ben hier nog steeds niet over uit en van mijn part loop dit uit op een discussieIn MP kan je mensen Boeien .. en in een cell gooien.. nu hoor ik vaak genoeg kan niet wordt dit gezegt omdat het 1 in MP anders is wat ik me niet kan voorstellen dat het dan niet in Singeplayer wil je kan teslotte je hele game modden.. of 2 mensen er gewoon geen zin in hebben omdat het teveel werk is? danku zeer en laten we der over discusieren,speculeren maar houw et wel netjes Verkeerde fora[/font] voor mijn part Orangina: Ik denk niet dat het een grote discussie gaat worden bleu Nou, simpel: het kan dus wel in singelplayer Poepkleur Ik denk dat dit gezegd word omdat mensen er geen verstand van hebben. Auw mijn ogen kleur Het is niet zozeer dat ze lui zijn, ik denk meer dat het gewoon heel veel werk is dit te maken, en iedereen heeft ook nog een ander leven. Er bestaat wel een mod wat jij beschrijft, alleen die is "kwijt". Je zou natuurlijk kunnen beginnen aan zon scriptje met behulp van ervaren scripters, en misschien maken jullie wel deze mod. Maar je zult wel zien dat het veel werk is Kon geen beter naam verzinnen dan PAARS ***** de **** en nu moet je ook echt **** ga lekker je *** *****, *** h*nd >>> Door DaBeast: Niet schelden <3<<< EDIT:Dan krijg ik zeker een Warn van een andere admin die denkt dat jij het écht gecensureerd hebt Bewerkt: 2 december 2008 door Beagle Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 (bewerkt) Dit zal inderdaad wel in de verkeerde forum staan mijn excuus ... (modding hulp) ik weet het maar op het moment van gedachten en nu je het zegt.. verrek hij staat in het verkeerde forum ja slim idee ik wil zowiezo graag leren moddelen en texuren en Scripten... wie niet waagt wie niet wint Beagle mag jou wel PS : het bestaat ook heel veel in Multiplayer.. Kan Die script (als iemand die heeft) niet simpel worden overgezet naar Singeplayer??????? Bewerkt: 5 november 2008 door Sa_bulldog Reageren
Beagle Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Nou, overzetten zou wel kunnen, maar het script is zoals ik zei "kwijt". En overzetten gaat wel lastig, want je moet natuurlijk wel het script nakken van de admin van de server, en reken maar als hij een goedlopende server heeft (Cops & Robbers) gaat hij zijn script niet naar je toe sturen En, het multiplayer script is Pawn, en Singeplayer is C++. Je kan wel kijken in het Pawn script, en dan een pseudocode ervan maken en dat weer als referentie gebruiken om het in C++ in een Cleo of SCM te zetten. Je kan het allemaal beginnen te leren. Maar als je meteen aan een lastig eigen script wil beginnen gaat dat niet lukken. Tevens (Net word he ) is het geval, dat je Moddelen (texturen = onderdeel van moddelen) ook niet meteen hoog aan kan pakken wat wel iedereen probeert. Owja, niet meer posten in die oog-verschroeiende, hersen-kokende, beeldscherm-doorbrandende kleur Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Daarom staat het ook in Bestanden/Scrips aanvraag. Omdat ik iemand zoek. Die nu weet wat ik ermee wil. voor mezelf dus in singleplayer. of iemand die eentje probeert te maken. Reageren
Beagle Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Daarom staat het ook in Bestanden/Scrips aanvraag. Omdat ik iemand zoek. Die nu weet wat ik ermee wil. voor mezelf dus in singleplayer. of iemand die eentje probeert te maken. Staat ie in het Bestanden/scripts aanvraag? Dit is geen "Mod Aanvragen" topic? Dan kan je dus ook beter in het Mod Aanvragen posten. Bewerkt: 2 december 2008 door Beagle Reageren
GTA Monster Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 ***** de **** en nu moet je ook echt **** ga lekker je *** *****, *** h*nd>>> Door DaBeast: Niet schelden <3<<< EDIT:Dan krijg ik zeker een Warn van een andere admin die denkt dat jij het écht gecensureerd hebt jij liev!!11111!!111!!!1111!!!!!!!!!!!11!!!11!111!!!11!!!!!1!! Reageren
L156 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Hebben jullie het hier over GTA IV ofzo? want anders als het over een andere gta is. Welke MP is dat dan? Gr Reageren
Beagle Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Hebben jullie het hier over GTA IV ofzo? want anders als het over een andere gta is. Welke MP is dat dan?Gr SA-MP, dat houd "San Andreas MultiPlayer" in. Dit zit niet standaard in SA, maar het is een mod. Je kan het >hier< downloaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.