Jump to content

Politie [Arresteren/Boeien]

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben hier nog steeds niet over uit en van mijn part loop dit uit op een discussie

In MP kan je mensen Boeien .. en in een cell gooien.. nu hoor ik vaak genoeg kan niet

wordt dit gezegt omdat het 1 in MP anders is wat ik me niet kan voorstellen dat het dan niet in Singeplayer wil je kan teslotte je hele game modden.. of 2 mensen er gewoon geen zin in hebben omdat het teveel werk is?

danku zeer en laten we der over discusieren,speculeren maar houw et wel netjes :)

Geplaatst: (bewerkt)
Ik ben hier nog steeds niet over uit en van mijn part loop dit uit op een discussie

In MP kan je mensen Boeien .. en in een cell gooien.. nu hoor ik vaak genoeg kan niet

wordt dit gezegt omdat het 1 in MP anders is wat ik me niet kan voorstellen dat het dan niet in Singeplayer wil je kan teslotte je hele game modden.. of 2 mensen er gewoon geen zin in hebben omdat het teveel werk is?

danku zeer en laten we der over discusieren,speculeren maar houw et wel netjes :)

Verkeerde fora[/font] voor mijn part :)

Orangina:

Ik denk niet dat het een grote discussie gaat worden :7

bleu

Nou, simpel: het kan dus wel in singelplayer :)

Poepkleur

Ik denk dat dit gezegd word omdat mensen er geen verstand van hebben.

Auw mijn ogen kleur

Het is niet zozeer dat ze lui zijn, ik denk meer dat het gewoon heel veel werk is dit te maken, en iedereen heeft ook nog een ander leven. Er bestaat wel een mod wat jij beschrijft, alleen die is "kwijt". :(

Je zou natuurlijk kunnen beginnen aan zon scriptje met behulp van ervaren scripters, en misschien maken jullie wel deze mod. Maar je zult wel zien dat het veel werk is ^_^

Kon geen beter naam verzinnen dan PAARS

***** de **** en nu moet je ook echt **** ga lekker je *** *****, *** h*nd

>>> Door DaBeast: Niet schelden <3<<<

EDIT:Dan krijg ik zeker een Warn van een andere admin die denkt dat jij het écht gecensureerd hebt :puh:

Bewerkt: door Beagle

Dit zal inderdaad wel in de verkeerde forum staan mijn excuus ... (modding hulp) ik weet het maar op het moment van gedachten en nu je het zegt.. verrek hij staat in het verkeerde forum

ja slim idee ik wil zowiezo graag leren moddelen en texuren en Scripten...:puh: wie niet waagt wie niet wint

Beagle mag jou wel :Y;)

PS : het bestaat ook heel veel in Multiplayer.. Kan Die script (als iemand die heeft) niet simpel worden overgezet naar Singeplayer???????

Bewerkt: door Sa_bulldog
Geplaatst:

Nou, overzetten zou wel kunnen, maar het script is zoals ik zei "kwijt". En overzetten gaat wel lastig, want je moet natuurlijk wel het script nakken van de admin van de server, en reken maar als hij een goedlopende server heeft (Cops & Robbers) gaat hij zijn script niet naar je toe sturen ;) En, het multiplayer script is Pawn, en Singeplayer is C++. Je kan wel kijken in het Pawn script, en dan een pseudocode ervan maken en dat weer als referentie gebruiken om het in C++ in een Cleo of SCM te zetten.

Je kan het allemaal beginnen te leren. Maar als je meteen aan een lastig eigen script wil beginnen gaat dat niet lukken. Tevens (Net word he :puh: ) is het geval, dat je Moddelen (texturen = onderdeel van moddelen) ook niet meteen hoog aan kan pakken wat wel iedereen probeert.

Owja, niet meer posten in die oog-verschroeiende, hersen-kokende, beeldscherm-doorbrandende kleur :7

• 4 weken later...
Geplaatst:

Daarom staat het ook in Bestanden/Scrips aanvraag. Omdat ik iemand zoek. Die nu weet wat ik ermee wil. voor mezelf dus in singleplayer. of iemand die eentje probeert te maken.

Daarom staat het ook in Bestanden/Scrips aanvraag. Omdat ik iemand zoek. Die nu weet wat ik ermee wil. voor mezelf dus in singleplayer. of iemand die eentje probeert te maken.

Staat ie in het Bestanden/scripts aanvraag? Dit is geen "Mod Aanvragen" topic? Dan kan je dus ook beter in het Mod Aanvragen posten.

Bewerkt: door Beagle
  • 2 weken later...
Geplaatst:
***** de **** en nu moet je ook echt **** ga lekker je *** *****, *** h*nd

>>> Door DaBeast: Niet schelden <3<<<

EDIT:Dan krijg ik zeker een Warn van een andere admin die denkt dat jij het écht gecensureerd hebt :puh:

jij liev!!11111!!111!!!1111!!!!!!!!!!!11!!!11!111!!!11!!!!!1!!

• 2 maanden later...
Geplaatst:
Hebben jullie het hier over GTA IV ofzo? want anders als het over een andere gta is. Welke MP is dat dan?

Gr

SA-MP, dat houd "San Andreas MultiPlayer" in. Dit zit niet standaard in SA, maar het is een mod. Je kan het >hier< downloaden :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...