Fedmas Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Hey iedereen, omdat mijn oude pc'tje niet helemaal naar mijn zin meer is, ben ik op zoek naar een nieuwe, het lieftst een die zoisow GTA IV kan draaien, dus dat belooft wat, voor de rest, graag ong 300 GB ruimte, en het is alleen de processor, dus niet een beeldscherm, muis, boksen etc. Qua prijs, maximaal 650 euro. alvast tnx, Fedmas Reageren
gta master 1 Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 (bewerkt) een hele pc voor 650 die gta 4 aankan....ik zal voor je zoeken Edit 1: heb er nu al een gevonden: http://www.wehkamp.nl/w2/winkelen/kenmerka...mmer=742884#t10 deze is 500 euries, of de video kaart gta Iv aankan weet ik niet zeker...maar aangezien hij 150 euro onder je budget zit kan je er een andere/betere videokaart in zetten edit 2: heb er nog een gevonden..heeft de zelfde krachtige proceesor..2gb ram geheugen meer, maar voor deze geld het zelfde als die andere...er moet een betere videokaart in, hij kost 550 euro: http://pcs.centralpoint.nl/acer/91.d1r77.t...re-m3641/?ref=2 edit 2.5 : hier is de zelfde pc voor 15 euro minder: http://www.chear.nl/Chear_Computers/PC_Des...Chear_Computers edit 3: volgens mij heb je een pragtiche pc als je de eerste neemt met deze videokaart: http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=368358...maar kan iemand even checken of dze videokaart kan samenwerken met deze pc?? Bewerkt: 3 november 2008 door gta master 1 Reageren
Fedmas Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2008 (bewerkt) Bedankt! ik ga kijken, btw, ik zou het ook niet erg vinden, als ik het een los pakket is, met allemaal losse onderdelen. @edit: het zou misschien wel handig zijn, als je op voorraad zijn Bewerkt: 3 november 2008 door fedmas Reageren
gta master 1 Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 ze verachten dat die vid. kaart vandaag binnenkomt Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 een pc bij wehkamp,,, tja ik hou wijs men mond.. zou ik persoonlijk niet doen.. hier even een pcttje voor je samengesteld, hiermee kan je makkelijk IV aan Voila, hier heb je een knappe pc, hier zal je al wat meer prestaties uithalen dan bij die andere Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 En het OS dan? Dat ben je vergeten denk ik Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 + dan nog ongeveer 150 euro voor een os idd :$ Reageren
Ferre Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Je kunt ook een oude schijf gebruiken waar XP op staat. Dat scheelt weer wat geld. Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Je kunt ook een oude schijf gebruiken waar XP op staat. Dat scheelt weer wat geld. Nou, alleen staat xp er dan niet meer op dus heb je er weinig aan. Zodra je de hd van het moederbord loskoppelt gaat alle data die erop stond verloren Reageren
Fedmas Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Ik wil gewoon een game pc voor bijvoorbeeld IV, met grapic's voor webdesign Enzo, die onder de 650,- is, maar het liefst niet eens aan de 550,- komt Fedmas Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Je kunt ook een oude schijf gebruiken waar XP op staat. Dat scheelt weer wat geld. Nou, alleen staat xp er dan niet meer op dus heb je er weinig aan. Zodra je de hd van het moederbord loskoppelt gaat alle data die erop stond verloren als ik mijn HD van men mobo afhaal en hem slave op een ander doet hij het prima... ik weet niet waar je het over heb.. Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 (bewerkt) Je kunt ook een oude schijf gebruiken waar XP op staat. Dat scheelt weer wat geld. Nou, alleen staat xp er dan niet meer op dus heb je er weinig aan. Zodra je de hd van het moederbord loskoppelt gaat alle data die erop stond verloren als ik mijn HD van men mobo afhaal en hem slave op een ander doet hij het prima... ik weet niet waar je het over heb.. Larikoek wat hij zegt. Je kan gewoon je HDD in een andere PC zetten zonder dataverlies. Echter is er wel een kans dat je nieuwe PC dan niet je OS herkend. Dus gewoon een HDD kopen dus. Of formatteren. Bewerkt: 5 november 2008 door Sprunk Reageren
Fedmas Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Hmm, het zal wel, wie weet er nog een goede site, waar ik hem zelf kan samenstellen, en graag een lijstje, van wat er allemaal in moet. Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 op de alternate pc builder kan je heel makkelijk je pc samenstellen. voor een game pc raad ik aan voor een cpu een E8400, 2 gb geheugen, en een knappe grafische kaart aan (iets 9 serie) ook nog een knap moederbord, kies daar maar een willekeurige fabrikant, ik denk dat je met een P45 of P43 chipset wel goed zit, moet je maar even kijken Suc6 Reageren
wesley123 Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Je kunt ook een oude schijf gebruiken waar XP op staat. Dat scheelt weer wat geld. Nou, alleen staat xp er dan niet meer op dus heb je er weinig aan. Zodra je de hd van het moederbord loskoppelt gaat alle data die erop stond verloren als ik mijn HD van men mobo afhaal en hem slave op een ander doet hij het prima... ik weet niet waar je het over heb.. Larikoek wat hij zegt. Je kan gewoon je HDD in een andere PC zetten zonder dataverlies. Echter is er wel een kans dat je nieuwe PC dan niet je OS herkend. Dus gewoon een HDD kopen dus. Of formatteren. Dat zij die gast bij mij toen hij mijn pc in elkaar kwam zetten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.