GTA_KillA Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2008 (bewerkt) ehm... kan iemand mij zeggen wat er aan de hand is want als ikk multiplayer speel (GTA4) dan kan ik soms de rondjes boven de spelers hun hoofd niet zien en dan is het lastig om die spelers uit te schakelen. kan iemand mij alsjeblieft helpen?? en op de minimap kan ik ze ook niet zien thanxx Bewerkt: 3 november 2008 door GTA_KillA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2008 Is dit altijd bij jouw het geval of is het een paar keer gebeurd? Want de host(diegene die het speel start) kan die rondjes uitschakelen zodat het nog spannender wordt in een deathmatch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2008 (bewerkt) ehm... kan iemand mij zeggen wat er aan de hand is want als ikk multiplayer speel (GTA4) dan kan ik soms de rondjes boven de spelers hun hoofd niet zien en dan is het lastig om die spelers uit te schakelen. kan iemand mij alsjeblieft helpen?? en op de minimap kan ik ze ook niet zienthanxx Wanneer spelers bukken/hurken (L3), dan kan je hun naam boven het hoofd niet zien en dat is een standaard instelling. Wat mogelijk is is dat de host van de game de instellingen heeft veranderd. Hierdoor kan hij instellen dat je niemand op je kaart (blip) ziet, dit kan je namelijk als host aan- en uitzetten. Dit geld hetzelfde voor de naam boven het hoofd, deze kan de host ook aan- en uitzetten Bewerkt: 3 november 2008 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_KillA Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2008 oja het klopt wat jullie zeggen. de host heeft het uitgeschakeld thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_KillA Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2008 weten jullie misschien ook hoe je een ''host'' wordt?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2008 (bewerkt) weten jullie misschien ook hoe je een ''host'' wordt?? Telefoon openen > Multiplayer > Game (bovenste) > Custom Match (2e) > Slots (2e)> Verander Slots naar minimaal 1 >Start game. P.S. Slots beteken hoeveel plaatsen je wilt vrijlaten in je game voor bijvoorbeeld vrienden. Als je wil dat er zeker 2 vrienden bij je game zijn dan kan je alvast voor hun een plek reserveren Wat een nadeel is als je de Slots op 0 laat, dat je dan vaak geen host wordt.. Bewerkt: 3 november 2008 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_KillA Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2008 weten jullie misschien ook hoe je een ''host'' wordt?? Telefoon openen > Multiplayer > Game (bovenste) > Custom Match (2e) > Slots (2e)> Verander Slots naar minimaal 1 >Start game. P.S. Slots beteken hoeveel plaatsen je wilt vrijlaten in je game voor bijvoorbeeld vrienden. Als je wil dat er zeker 2 vriednen bij je game zijn dan kan je alvast voor hun een plek reserveren cool!! thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2008 weten jullie misschien ook hoe je een ''host'' wordt?? Telefoon openen > Multiplayer > Game (bovenste) > Custom Match (2e) > Slots (2e)> Verander Slots naar minimaal 1 >Start game. P.S. Slots beteken hoeveel plaatsen je wilt vrijlaten in je game voor bijvoorbeeld vrienden. Als je wil dat er zeker 2 vrieden bij je game zijn dan kan je alvast voor hun een plek reserveren Aha! Bedankt! Ik dacht juist met hoeveel mensen je wilt spelen bijv 15 slots. Nu weet ik ook weer iets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_KillA Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2008 weten jullie misschien ook hoe je een ''host'' wordt?? Telefoon openen > Multiplayer > Game (bovenste) > Custom Match (2e) > Slots (2e)> Verander Slots naar minimaal 1 >Start game. P.S. Slots beteken hoeveel plaatsen je wilt vrijlaten in je game voor bijvoorbeeld vrienden. Als je wil dat er zeker 2 vrieden bij je game zijn dan kan je alvast voor hun een plek reserveren Aha! Bedankt! Ik dacht juist met hoeveel mensen je wilt spelen bijv 15 slots. Nu weet ik ook weer iets. kan je met 15 slots spelen dan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2008 weten jullie misschien ook hoe je een ''host'' wordt?? Telefoon openen > Multiplayer > Game (bovenste) > Custom Match (2e) > Slots (2e)> Verander Slots naar minimaal 1 >Start game. P.S. Slots beteken hoeveel plaatsen je wilt vrijlaten in je game voor bijvoorbeeld vrienden. Als je wil dat er zeker 2 vrieden bij je game zijn dan kan je alvast voor hun een plek reserveren Aha! Bedankt! Ik dacht juist met hoeveel mensen je wilt spelen bijv 15 slots. Nu weet ik ook weer iets. kan je met 15 slots spelen dan?? Je kan zelf met Max. slots spelen (16 dus). Dan kan je, als je dat wilt, in je eentje Free Mode spelen zonder dat iemand erbij is. Kan een voordeel zijn als je last heb van de politie in SinglePlayer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_KillA Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2008 weten jullie misschien ook hoe je een ''host'' wordt?? Telefoon openen > Multiplayer > Game (bovenste) > Custom Match (2e) > Slots (2e)> Verander Slots naar minimaal 1 >Start game. P.S. Slots beteken hoeveel plaatsen je wilt vrijlaten in je game voor bijvoorbeeld vrienden. Als je wil dat er zeker 2 vrieden bij je game zijn dan kan je alvast voor hun een plek reserveren Aha! Bedankt! Ik dacht juist met hoeveel mensen je wilt spelen bijv 15 slots. Nu weet ik ook weer iets. kan je met 15 slots spelen dan?? Je kan zelf met Max. slots spelen (16 dus). Dan kan je, als je dat wilt, in je eentje Free Mode spelen zonder dat iemand erbij is. Kan een voordeel zijn als je last heb van de politie in SinglePlayer. oh ok Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_KillA Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2008 (bewerkt) enne nog iets als ik multiplayer GTA 4 speel dan wordt ik er soms gewoon vanaf gegooid. weet iemand misch hoe dit komt?? het is meestal als ik bomb da base 2 aan het spelen ben en als de helicopter dan op het schip of gewoon op de grond staat, dan wordt ik er meestal van afgegooid. Bewerkt: 3 november 2008 door GTA_KillA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vesa Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2008 dit is waarschijnlijk een bug die er bij is gekomen na de laatste update, dat word hopelijk zo speodig maogelijk verholpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.