Jump to content

GTA 4 FOUT?


GTA_KillA

Recommended Posts

ehm... kan iemand mij zeggen wat er aan de hand is want als ikk multiplayer speel (GTA4) dan kan ik soms de rondjes boven de spelers hun hoofd niet zien en dan is het lastig om die spelers uit te schakelen. kan iemand mij alsjeblieft helpen?? en op de minimap kan ik ze ook niet zien

thanxx

Bewerkt: door GTA_KillA
Link to comment
Delen op andere websites

ehm... kan iemand mij zeggen wat er aan de hand is want als ikk multiplayer speel (GTA4) dan kan ik soms de rondjes boven de spelers hun hoofd niet zien en dan is het lastig om die spelers uit te schakelen. kan iemand mij alsjeblieft helpen?? en op de minimap kan ik ze ook niet zien

thanxx

Wanneer spelers bukken/hurken (L3), dan kan je hun naam boven het hoofd niet zien en dat is een standaard instelling.

Wat mogelijk is is dat de host van de game de instellingen heeft veranderd. Hierdoor kan hij instellen dat je niemand op je kaart (blip) ziet, dit kan je namelijk als host aan- en uitzetten. Dit geld hetzelfde voor de naam boven het hoofd, deze kan de host ook aan- en uitzetten

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

weten jullie misschien ook hoe je een ''host'' wordt??

Telefoon openen > Multiplayer > Game (bovenste) > Custom Match (2e) > Slots (2e)> Verander Slots naar minimaal 1 >Start game.

P.S. Slots beteken hoeveel plaatsen je wilt vrijlaten in je game voor bijvoorbeeld vrienden. Als je wil dat er zeker 2 vrienden bij je game zijn dan kan je alvast voor hun een plek reserveren ;)

Wat een nadeel is als je de Slots op 0 laat, dat je dan vaak geen host wordt..

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

weten jullie misschien ook hoe je een ''host'' wordt??

Telefoon openen > Multiplayer > Game (bovenste) > Custom Match (2e) > Slots (2e)> Verander Slots naar minimaal 1 >Start game.

P.S. Slots beteken hoeveel plaatsen je wilt vrijlaten in je game voor bijvoorbeeld vrienden. Als je wil dat er zeker 2 vriednen bij je game zijn dan kan je alvast voor hun een plek reserveren ;)

cool!! thnx :D

Link to comment
Delen op andere websites

weten jullie misschien ook hoe je een ''host'' wordt??

Telefoon openen > Multiplayer > Game (bovenste) > Custom Match (2e) > Slots (2e)> Verander Slots naar minimaal 1 >Start game.

P.S. Slots beteken hoeveel plaatsen je wilt vrijlaten in je game voor bijvoorbeeld vrienden. Als je wil dat er zeker 2 vrieden bij je game zijn dan kan je alvast voor hun een plek reserveren ;)

Aha!

Bedankt!

Ik dacht juist met hoeveel mensen je wilt spelen bijv 15 slots.

Nu weet ik ook weer iets.

Link to comment
Delen op andere websites

weten jullie misschien ook hoe je een ''host'' wordt??

Telefoon openen > Multiplayer > Game (bovenste) > Custom Match (2e) > Slots (2e)> Verander Slots naar minimaal 1 >Start game.

P.S. Slots beteken hoeveel plaatsen je wilt vrijlaten in je game voor bijvoorbeeld vrienden. Als je wil dat er zeker 2 vrieden bij je game zijn dan kan je alvast voor hun een plek reserveren ;)

Aha!

Bedankt!

Ik dacht juist met hoeveel mensen je wilt spelen bijv 15 slots.

Nu weet ik ook weer iets.

kan je met 15 slots spelen dan??

Link to comment
Delen op andere websites

weten jullie misschien ook hoe je een ''host'' wordt??

Telefoon openen > Multiplayer > Game (bovenste) > Custom Match (2e) > Slots (2e)> Verander Slots naar minimaal 1 >Start game.

P.S. Slots beteken hoeveel plaatsen je wilt vrijlaten in je game voor bijvoorbeeld vrienden. Als je wil dat er zeker 2 vrieden bij je game zijn dan kan je alvast voor hun een plek reserveren ;)

Aha!

Bedankt!

Ik dacht juist met hoeveel mensen je wilt spelen bijv 15 slots.

Nu weet ik ook weer iets.

kan je met 15 slots spelen dan??

Je kan zelf met Max. slots spelen (16 dus). Dan kan je, als je dat wilt, in je eentje Free Mode spelen zonder dat iemand erbij is. Kan een voordeel zijn als je last heb van de politie in SinglePlayer.

Link to comment
Delen op andere websites

weten jullie misschien ook hoe je een ''host'' wordt??

Telefoon openen > Multiplayer > Game (bovenste) > Custom Match (2e) > Slots (2e)> Verander Slots naar minimaal 1 >Start game.

P.S. Slots beteken hoeveel plaatsen je wilt vrijlaten in je game voor bijvoorbeeld vrienden. Als je wil dat er zeker 2 vrieden bij je game zijn dan kan je alvast voor hun een plek reserveren ;)

Aha!

Bedankt!

Ik dacht juist met hoeveel mensen je wilt spelen bijv 15 slots.

Nu weet ik ook weer iets.

kan je met 15 slots spelen dan??

Je kan zelf met Max. slots spelen (16 dus). Dan kan je, als je dat wilt, in je eentje Free Mode spelen zonder dat iemand erbij is. Kan een voordeel zijn als je last heb van de politie in SinglePlayer.

oh ok :D

Link to comment
Delen op andere websites

enne nog iets als ik multiplayer GTA 4 speel dan wordt ik er soms gewoon vanaf gegooid. weet iemand misch hoe dit komt?? het is meestal als ik bomb da base 2 aan het spelen ben en als de helicopter dan op het schip of gewoon op de grond staat, dan wordt ik er meestal van afgegooid.

Bewerkt: door GTA_KillA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...