Trax Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Wat vinden jullie er nou van? Er zijn veel beefs, vooral in Nederland, maar ook in de VS. Voor de gasten die 't niet weten, 50 vs. Fat Joe en Jadakiss. Maar in Nederland is het veel interessanter. Negative begon tegen Lange Frans en Baas B, maar ging daarin ook tegen THC THC ging tegen Lexxxus, en ook maar ff Nega. Lexxxus en Royalty Family gingen toen tegen THC. Nega weer naar THC, dus THC zal ook wel weer komen Maar als je goed luistert, dan disst Nega op het einde van 'Dacht je nou echt' ook Yukkie B nog. En Yukkie B is er nu ook weer met een Diss, tegen Nega Nieuwe beef Negativ vs Yukkie Bmaandag 4 april 2005 Negativ, de ongekroonde koning van de Nederlandse beef, heeft er weer een nieuwe beef bij. Hoewel deze niet helemaal nieuw is want in 2004 hadden Nega en Yukkie B het ook al met elkaar aan de stok. Yukkie B dropte toen, nadat Nega achter zijn rug om over hem geluld zou hebben, een disstrack genaamd 'Mien Dobbelsteen'. Nega dropte niet veel later een antwoord maar daarna werd het stil. Er is nu weer nieuws te melden uit het Yukkie B-kamp. Yukkie heeft namelijk een disstrack tegen Negativ opgenomen genaamd 'Slikke Die Hap'. Volgens Yukkie heeft dit niks te maken met het antwoord wat Nega in 2004 opnam maar is dit een geheel nieuwe beef. "Nega heeft weer praatjes over mij in één van zijn disses tegen THC en actie brengt reactie teweeg. Dit heeft niks te maken met zijn diss toentertijd want anders zou ik mijn teksten wel relateren aan zijn lyrics van toen. Laat dat duidelijk zijn," aldus Yukkie B. Overigens is Yukkie wel blij met het feit dat de Nederlandse hiphopscene zo opbloeit. "Ik wens iedereen die zijn bijdrage aan de Nederlandse hiphopscene veel respect. Ik heb echt geen problemen met die cat hoor maar hij moet gewoon niet zo respectloos zijn." Reageren
Ewoud Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Owke wat is een beef. Werkelijk nog nooit van gehoord :huh: Reageren
Trax Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Ruzie in Hip Hop Land :rolleyes: Rappers gaan elkaar dissen enzo, dat is een beef Reageren
Ewoud Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Owke dan weet ik dat ook weer. Wel grappig zal is gaan opletten Reageren
Trax Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Lexxxus ft. Royalty Family - Ik Wil Beef (THC Diss) THC - Je Wil Geen Beef (Negative, Lexxxi Diss) Negative - Dacht je nou echt (THC, Yukkie Diss) Yukkie B - Slikke Die Hap (Nega Diss) Ik heb trouwens het vermoeden dat Negative nu echt mensen moet gaan zoeken die hem bijstaan hoor. Hij staat nu tegenover THC, Yukkie ( die o.a gerapt heeft met Brain, Maniak en Osdorp Posse), D-Men. Oef, en hij heeft alleen Lexxxi Reageren
The Outlaw Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 ach ja, als nergens meer over gerapt kan worden, behalve dan elkaar te gaan 'beefen' dan seit het zo he, maar ik kan daar de lol niet van inzien Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 ik heb ook een nog een diss brainpower-ghostbusters (xtinse diss) is wel lkker nummer Reageren
Yohan Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Dit is toevallig me DL van Diss Me, Diss You (cd) is net klaar opent iemand een topics over beefs en disses.. :o Allereerst vind ik de beefs in NL nogal oninterresant en ik moet hier altijd van iemand anders horen wie er wie disst.. Geef mij dan maar gewoon die harde disses uit The States.. Waar je ook meteen weet wie er beef met elkaar hebben... Mensen die fans zijn van Eminem Disses en Beefs moeten de cd zeker aanschaffen.. Er staat zelfs 2 disses van Christina Aguilera op tegen Eminem.. B) Reageren
The Godfather Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Ik heb trouwens het vermoeden dat Negative nu echt mensen moet gaan zoeken die hem bijstaan hoor.Hij staat nu tegenover THC, Yukkie Yukkie B stelt nix voor. Yukkie had een diss gemaakt ofzo....de dag daarna kwamen lange frans en nega met een diss terug....sindsdien is het zeer stil rondom yukkie. En tja THC stelt niet veel voor.....misschien menace alleen Reageren
Ken-D Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 (bewerkt) Ik vind die THC dom bezig zijn. Nega brengt een Diss uit in zijn 1tje en THC gelijk met 4 man. 1 tegen 4 en ik vind dat Negative ze nog disst ook. Maar ik ga dit zeker volgen in Nederland. Ik wacht alleen nog op een reactie van D-Men tegen Negative Negative disst in zijn diss tegen D-Men ook Brace(Ja die gast samen met ali B) Bewerkt: 5 april 2005 door Postaldude Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 ik ken niks van nederlandse rap enz meer amerikaanse Reageren
Timos Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Ik heb een nieuw liedje gedownt.. hij heet: Fat Joe - Fuck 50 (50 cent diss) Zijn die Rappers elkaar aan het afmaken in liedjes ofzo :blink: Reageren
The Godfather Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 omdat Ja Rule een lied met Fat Joe heeft gemaakt: New York. 50 heeft hun uitgescholden daarom heeft Joe nu ook ruzie met 50 cent Reageren
Yohan Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Om het simpel te zeggen je hebt de kant van 50 en de kant van Ja Rule Sta je aan Ja's kant dan krijg je disses van 50 naar Ja en omgkeerd.. Reageren
dudedude Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 wow het begint steeds erger te worden net als 2pac versus biggie :blink: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.