Jump to content

Midtown Madness

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi.

Jullie kennen vast allemaal het spel "Midtown Madness" wel. Gemaakt door Microsoft Games en uitgegeven door Angel Studio's (Nu Rockstar San Diego). Het is een racespel, maar je hebt ook een free-roam gedeelte. Het mag dan wel een oud spel zijn, maar het blijft leuk.

Je kan ook diverse mods donwloaden, alleen weet ik niet waar. Weet iemand misschien nog een goede site waar je mooie auto's kan downloaden voor Midtown Madness. Ik heb het dan wel over Midtown Madness 1 (Chicago edition). Ik heb zelf ook wel wat site's kunnen vinden, maar zo denderend zijn die auto's daar niet.

Voor degene die het spel nog niet kennen: klik. Ook het downloaden van de trial is de moeite waard. WAARSCHUWING: Als je alleen maar games als IV en Far Cry 2 speelt, kunnen de graphics zeer schokkend zijn. :Y

Geplaatst:
Je kan ook diverse mods donwloaden, alleen weet ik niet waar. Weet iemand misschien nog een goede site waar je mooie auto's kan downloaden voor Midtown Madness. Ik heb het dan wel over Midtown Madness 1 (Chicago edition). Ik heb zelf ook wel wat site's kunnen vinden, maar zo denderend zijn die auto's daar niet.
Zo denderend zijn ze dan wel niet, maar je kan ook cheats gebruiken om de zogenaamde Traffic Cars te krijgen.
Geplaatst:

Hoe gebruik ik eigenlijk mijn richtingaanwijzers? Andere auto's hebben die, en die gebruiken ze ook, maar hoe doe ik ze van mijn eigen auto aan?

MM2 heb ik nooit gespeeld, hij is ook niet meer te koop :7

Geplaatst:

Ach, die spel. Ja... Daar heb ik leuke herinneringen van toen ik klein was, mooie tijden waren het! :Y Nu speel ik het niet meer, maar een mooie en leuke game ja. :)

Geplaatst:

Dit was inderdaad een leuk spel, veel mods en met een race stuurtje is het helemaal geweldig. Ik zal binnekort is kijken of ik hem nog op zolder heb liggen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...