Sprunk Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Hoi. Jullie kennen vast allemaal het spel "Midtown Madness" wel. Gemaakt door Microsoft Games en uitgegeven door Angel Studio's (Nu Rockstar San Diego). Het is een racespel, maar je hebt ook een free-roam gedeelte. Het mag dan wel een oud spel zijn, maar het blijft leuk. Je kan ook diverse mods donwloaden, alleen weet ik niet waar. Weet iemand misschien nog een goede site waar je mooie auto's kan downloaden voor Midtown Madness. Ik heb het dan wel over Midtown Madness 1 (Chicago edition). Ik heb zelf ook wel wat site's kunnen vinden, maar zo denderend zijn die auto's daar niet. Voor degene die het spel nog niet kennen: klik. Ook het downloaden van de trial is de moeite waard. WAARSCHUWING: Als je alleen maar games als IV en Far Cry 2 speelt, kunnen de graphics zeer schokkend zijn. Reageren
Fedmas Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Hmm, deze ken ik wel ja, heb ik ook, maar tog, geef me maar MM2 dies leuker, en better. Reageren
1974 Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Je kan ook diverse mods donwloaden, alleen weet ik niet waar. Weet iemand misschien nog een goede site waar je mooie auto's kan downloaden voor Midtown Madness. Ik heb het dan wel over Midtown Madness 1 (Chicago edition). Ik heb zelf ook wel wat site's kunnen vinden, maar zo denderend zijn die auto's daar niet.Zo denderend zijn ze dan wel niet, maar je kan ook cheats gebruiken om de zogenaamde Traffic Cars te krijgen. Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Hoe gebruik ik eigenlijk mijn richtingaanwijzers? Andere auto's hebben die, en die gebruiken ze ook, maar hoe doe ik ze van mijn eigen auto aan? MM2 heb ik nooit gespeeld, hij is ook niet meer te koop Reageren
GTA Haas Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ach, die spel. Ja... Daar heb ik leuke herinneringen van toen ik klein was, mooie tijden waren het! Nu speel ik het niet meer, maar een mooie en leuke game ja. Reageren
Rullez Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Dit was inderdaad een leuk spel, veel mods en met een race stuurtje is het helemaal geweldig. Ik zal binnekort is kijken of ik hem nog op zolder heb liggen. Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 een klassieker heb ik vroeger heel veel gespeeld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.