Sjorszzz Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Hallo, Ik ben vanplan om Saits Row 2 te halen. (voor de ps3) Maar ik weet het nog niet zeker. Kan iemand misschien meer info over de game geven>? Kan je net als in GTA voor tijdens en na de storyline nog vrij spelen zoals zij missies of gewoon lol maken zonder missies? En hoe zit het met het verhaal zelf? Is er ondertiteling? zo ja welke talen? En zijn er veel missies? en is het zo realistisch mogelijk gemaakt? net als in GTA? Hoe zit het met de grapichs? En hoe zit het met de duidelijkheid van het spel? Daar bedoel ik mee of het allemaal wel duidelijk is wat je precies moet doen om iets te behalen? Of is het meer een soort van puzzel? Alvast bedankt Reageren
Gijsso Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Hallo, Ik ben vanplan om Saits Row 2 te halen. (voor de ps3) Maar ik weet het nog niet zeker. Kan iemand misschien meer info over de game geven>? Kan je net als in GTA voor tijdens en na de storyline nog vrij spelen zoals zij missies of gewoon lol maken zonder missies? Je kunt heel veel lol maken zonder missies En hoe zit het met het verhaal zelf? Het is niet echt geweldig maar wel leuk Is er ondertiteling? zo ja welke talen? Als je een Nederlands hoesje hebt, dan is de ondertiteling in het Nederlands!! En zijn er veel missies? en is het zo realistisch mogelijk gemaakt? net als in GTA? Nee, het is een beetje realitisch maar niet zo heel erg. Hoe zit het met de grapichs? Die zuigen hard, maar kijk jij daar echt naar als je zo'n spel speelt?? En hoe zit het met de duidelijkheid van het spel? Het is heel duidelijk. Je kunt 3 soorten missies spelen. Als je voor de Brotherhood kiest, dan ben je bezig om de Brotherhood weg te drijven. Dat geldt ook voor dan andere missies. De volgorde van welke je doet (eerst Ronin, dan Sons of Samedi of Brotherhood) kun je zelf kiezen. Daar bedoel ik mee of het allemaal wel duidelijk is wat je precies moet doen om iets te behalen? Soms is het niet echt duielijk wat je moet doen, maar je kunt het altijd nog nakijken als je naar het startmenu gaat. Of is het meer een soort van puzzel? - Alvast bedankt Ik hoop dat ik voldoende info heb gegeven. En gan met cheats spelen. Het spel is echt moeilijk om zonder cheats te spelen, niet normaal gewoon. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Is die dan echt zo moeilijk zonder cheats? Wat vinden anderen dan hiervan? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Ik heb de game inmiddels gehaalt. Schijnbaar heeft verder niemand deze game nog. Anders had ik wel meer reacties gekregen. Maar het is inderdaat wel moeilijk allemaal. Echt niet meer normaal. Maar niet te doen is het ook weer niet. Voral het sturen met water voertuigen is bijna niet te doen. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Iemand die 1376 posts heeft, zou toch moeten weten dat dubbelposten niet mag? Reageren
Dieko Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Iemand die 1376 posts heeft, zou toch moeten weten dat dubbelposten niet mag? En wist je dat je niet als mod mag gedragen. En het is zijn topic die 2 dagen niet beantwoord is. Ik zou ook dubbelposten als niemand reageert bij mij topic. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Ik zou een link in mijn sig zetten, en veel in andere topics posten. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Maar weet iemamd dan hoe je cheats kan gebruiken in Saints row 2? Reageren
gemertenaar Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Maar weet iemamd dan hoe je cheats kan gebruiken in Saints row 2? sjorzzz kerel ik heb ook saints row 2, cheats gebruiken is lame maar dat kan je doen door middel van op start te drukken en dan naar je telefoon te gaan en dan de cheat invoeren wat volgens mij telefoonnnummers zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.