gtadude Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 weet iemand waneer deze postal vervolg uit komt?? <_< want hij wordt heel vet!!! Reageren
Sasuke Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Zal wel niet worden verkocht hier, aangezien ik Postal2 never nooit zag. Wel jammer, is wel grappig/ranzig spel. Maar in de volgende kon je toch kiezen "met geweld/zonder geweld" ? Heeft iemand trouwens nog informatie/screenshots/demo ? Reageren
gtadude Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2005 (bewerkt) hier wat screens: plaatje 1. plaatje 2. plaatje 3. Bewerkt: 5 april 2005 door gtadude Reageren
Sasuke Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Is er ook een filmpje ? Screens maken me nieuwsgierig ! Reageren
gtadude Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Is er ook een filmpje ? Screens maken me nieuwsgierig ! www.gopostal.com en dan op postal 2 klike dan postal apocalypse the weekend filmpje en klaar ben je Reageren
Slimm Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Het spel is zo te zien nog niet veranderd Kvond het pissen altijd wel grappig Reageren
Shorty_D Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 nou als de laadtijden zolang zijn als t orgineel hoef k m nie :unsure: Reageren
Slimm Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 nou als de laadtijden zolang zijn als t orgineel hoef k m nie :unsure: Dat zou dan wel aan je computer liggen want zo lang duren die niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.