Jump to content

How to get more Infernus'


mdog

Recommended Posts

Heej,

Ik heb nog geen ander topic hierover gevonden, dus ik dacht laat ik het maar vertellen.

Als je in een Infernus rijdt ( of een andere auto ) en rijdt de brug over van het middelste eiland naar Bohan, zie je heel af en toe een fout in het spel. Namelijk op de weg ( Click here to view the SnapMap ), tussen de 2 puntjes op de snapmap; er staan heel veel dezelfde auto's! ( als je met een motor rijdt, staan er veel motors, als je met een dilettante rijdt, staan er veel dillettantes enz. ). Dit lijkt mij dus wel een bug. Er staan dan ongeveer 10-15 van die auto's geparkeerd naast de weg.

Wat heb je hieraan?

Nou, eigenlijk niets. Maar als je toevallig heel veel dezelfde soort auto's wilt, moet je daar echt komen. Je kan dan heel snel met je auto naar het met geel omlijnde parkeerplek voor je Savehouse in Bohan en je rent weer terug naar die plek. En huppetee! Je hebt nu 15 dezelfde auto's! :tu:

Als ik toch niet goed heb gekeken en er was al een topic over, sorry & :slotje: xD maar het is al laat ( nu is het 6:16 :7 )

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben, en zo niet, dan heb je je tijd verspeeld met het lezen van dit topic xD

Bewerkt: door mdog
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...