Daan013 Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik ervoor kan zorgen dat als auto's op hun dak gaan ze dan niet ontploffen? Ik wil namelijk het spel iets realisticher maken. Alvast bedankt, Daan Reageren
iefen Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 dat kan niet, het zou mischien kunnen met scm-scripten of met cleo3 ofzo want er zijn wel tut's pver hoe je met scm-scripting of cleo3 leven uit een brandende auto komen! Reageren
Beagle Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ahum, het kan dus WEL, iefen. Het kan in Noobmode, dus ook manueel met je eigen scriptje. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ahum, het kan dus WEL, iefen. Het kan in Noobmode, dus ook manueel met je eigen scriptje. Uhm... Ik wil er niet echt tussen komen (Wat ik blijkbaar wel doe.) Maar de n00bmode is toch voor SA? En we hebben het hier over VC. Excuses als het niet zo is. Reageren
Daan013 Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Ahum, het kan dus WEL, iefen. Het kan in Noobmode, dus ook manueel met je eigen scriptje. Uhm... Ik wil er niet echt tussen komen (Wat ik blijkbaar wel doe.) Maar de n00bmode is toch voor SA? En we hebben het hier over VC. Excuses als het niet zo is. We hebbe het over VC ja en volgens mij is er ook een noob mode voor maar ik wil gewoon alleen effe wat scripts veranderen zodat je auto niet ontploft als hij ondersteboven ligt, kan iemand uitleggen waar en welke ik moet veranderen??? Alvast bedankt, Daan Reageren
Beagle Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 GTA Haas, je hebt helemaal gelijk Dan valt CLEO3 af. Eigenlijk hoort dit dan in het SCM-hulp fora... Er is vast wel ergens een scriptje voor VC wat dit meeneemt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.