Rpool Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Weet iemand hoe je zo'n klein 2'tje in Word 2003 invoegd? Bijvoorbeeld zoals je dat in CO2 (maar dan een kleine 2 he;)) of in h2o... Reageren
Rpool Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Dan krijg ik een vet gedrukte schuine (grote) twee. Maar toch bedankt voor je hulp Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 control+alt+2Ehm? Als ik Cntr + Linker Alt + 2 doe dan gaat Vet en Cursief aan, als je rechter Alt bedoelt, dan kan je Cntr weglaten. Maar dan krijg je kwadraat (² = Rechter Alt + 2). Een kleine 2 is gewoon een kwestie van de tekstgrootte minder maken. Reageren
.Senne Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 dit? :² dat heet een index in de chemie. en je kan het op twee manieren doen: ofwel staat het op je toetsenbord, bij mij onder de esc toets, of anders selecteer je de gewone 2 die je getypt hebt, en kies je 'superscript'. dan staat ie ook vanboven. Reageren
Rpool Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ik moet er eigenlijk zo eentje als kwadraat hebben maar dan 'onder' Reageren
Thundercover Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Dat heet subscript. Je krijgt dat voor elkaar door Linker Ctrl + =-teken. Als je superscript wil, moet je Linker Ctrl + Linker Shift + =-teken. Je kan weer terug door dezelfde combinatie in te voeren. Anders zal het ook wel in de Helpdocumenten staan hoe je het via het menu kan doen, maar aangezien ik geen Word 2003 heb, kan ik je op dat gebied even niet helpen. Reageren
Rpool Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ik snap wel hoe je een tabel moet maken in Word 2003, maar niet ´de kop, de titel´ zegmaar. Want eigenlijk heb je allemaal kolommen, maar ik wil een groot wit vlak bovenaan met daarin de titel van de tabel. Weet iemand wat ik bedoel en hoe dit moet? sorry voor de vage uitleg Reageren
The Wizard Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Kun je dan niet beter microsoft excel gebruiken. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ik snap wel hoe je een tabel moet maken in Word 2003, maar niet ´de kop, de titel´ zegmaar. Want eigenlijk heb je allemaal kolommen, maar ik wil een groot wit vlak bovenaan met daarin de titel van de tabel. Weet iemand wat ik bedoel en hoe dit moet? sorry voor de vage uitleg hiervoor hoef je niet gelijk een nieuw topic aan te maken...het heeft nog steed3 met word 2003 te maken dus had je net zo goed in je oude topic kunnen vragen.. >>> Door Thundercover: Zolang het forum niet overspoeld wordt met Word 2003-topics, valt het nog mee. Je hebt misschien wel gelijk, maar het is niet aan jou om hem daarop te wijzen.<<< Reageren
Rpool Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Sorry hoor, ik weet ook nog niet hoe het hier allemaal werkt. Maar fijn dat je me er op zo'n aardige manier op wijst. En nee, ik moet het per se in een Word 2003 document hebben. Maar ik zit dus nog steeds met die vraag. Maar moderator wat moet ik doen? in het andere topic verder en dan deze dichtgaat of.......? >>> Door Thundercover: Toch maar samengevoegd, is het voor iedereen weer duidelijk. <<< Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ik snap wel hoe je een tabel moet maken in Word 2003, maar niet ´de kop, de titel´ zegmaar. Want eigenlijk heb je allemaal kolommen, maar ik wil een groot wit vlak bovenaan met daarin de titel van de tabel. Weet iemand wat ik bedoel en hoe dit moet? sorry voor de vage uitlegIk snap niet precies wat je bedoelt. In ieder geval, als je gaat naar:Tabel (bovenaan) --> Tabelgalerie..., dan kan je verschillende soorten opmaak van je tabel kiezen. Als je bovenaan slechts één of twee kolommen wilt (in plaats van meer die in de rest van de tabel eronder moeten), dan kan je een aparte tabel maken voor erboven (evt. met 1 rij, en 1 kolom). Daaronder kan je dan een tweede tabel maken met meerdere kolommen. Succes! Reageren
Gijsso Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ik weet niet of ie er al bij staat maar dit is de slome manier. Je gaat naar figuren, dan symbolen, opzoeken, selecteren en dan toevoegen. Het is wel de sloomst manier. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 >>> Door Thundercover: Zolang het forum niet overspoeld wordt met Word 2003-topics, valt het nog mee. Je hebt misschien wel gelijk, maar het is niet aan jou om hem daarop te wijzen.<<< sorry....maar het is een nieuweling dus ik dacht dat hij het nog niet wist, en ik bedoelde dat hij het in de toekomst niet weer moest doen. sorry voor mijn admin gedrag:p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.