arie_b. Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Kan iemand een helikopterkaartje maken waarop alle helikopterlandingsplaatsen staan? Ik zit altijd te zoeken naar helikopters en als ik dan zo een landingsplaats zie staat er geen helikopter. Arie
Zaahed Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Kijk maar op wikigta.nl daar staat er veel over. Ik zal zo even wat meer informatie posten. Hier kan je alles van voertuigen en zo zien waar ze zijn de vindplaatsen hoe hard ze gaan enz. En dan moet je ergens naar een helicopter zoeken. Of wil je aleen weten waar alle helicopters landingsplaatsen zijn.
Basssss Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Kan iemand een helikopterkaartje maken waarop alle helikopterlandingsplaatsen staan?Ik zit altijd te zoeken naar helikopters en als ik dan zo een landingsplaats zie staat er geen helikopter. Arie Heb even geduld, dan maak ik er één voor je. Hier is ie! (klik op deze zin) Sommige komen pas na een bepaalde missie ergens te staan, schrik dus niet als ie er niet staat of als ie op slot zit.
MegaPilot Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 (bewerkt) Heej Arie_b! >Wikigta.< the place to be als je een probleem hebt! Ik zoek het wel even voor je op. Je hebt volgende helikopters: Sparrow.=>Helikoptertje. Sea Sparrow.=>Deze helikopter kan op het water landen en bevat een machinegeweer. Hij kan ook op eht vaste land landen. RC Goblin.=>Soort van Speelgoedhelikopter. RC Raider.=>Soort van Speelgoedhelikopter. Raindance.=>Blushelikopter, je kan er niet mee blussen. Police Maverick.Maverick die door de politie wordt gebruikt en een zoeklicht bevat. Maverick.=>Helikoptertje. News Chopper.=>Nieuwshelikopter. Leviathan.=>Vrachthelikopter. Hunter.=>Gevechtshelikopter. Cargobob.Legervrachthelikopter. Klik op de geonderlijnde helikopter als je er meer informatie over wilt. Je vindt in de links de vindplaatsen en meer info. Veel plezier nog met Gta: San Andreas! @ hieronder: Hij weet niet eens wat er staat op de plek waar jij je bolletjes neerdropte, niet echt handig. Bewerkt: 3 november 2008 door MegaPilot
Basssss Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ben ik dan de enige die netjes zijn vraag precies beantwoord?
paul007 Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ben ik dan de enige die netjes zijn vraag precies beantwoord? Ik wou nog ff zeggen dat op jouw kaartje niet de helikopter staat die normaal bij het politieburuea van San Fierro is.
arie_b. Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Bedankt iedereen voor de reacties, maar ik heb nog een vraag. Heb je een helikopter of een ander luchtvliegtuig die voertuigen kan vervoeren.
MegaPilot Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Bedankt iedereen voor de reacties, maar ik heb nog een vraag. Heb je een helikopter of een ander luchtvliegtuig die voertuigen kan vervoeren.Neen, dit kan niet zonder Modificaties. Je kent de Leviathan Skycrane toch nog vanuit de missie Up,up and away? Wel, deze Helikopter komt normaal gezien enkel voor tijdens deze missie. Ik heb op internet gezocht naar een Modificatie die de magneet weer aanbrengt aan de gewone Leviathan. Klik hier om de Modificatie te downloaden.
Pemp Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Bedankt iedereen voor de reacties, maar ik heb nog een vraag. Heb je een helikopter of een ander luchtvliegtuig die voertuigen kan vervoeren.Nee, die zijn er helaas niet, alleen in de missie 'Up, Up, And Away!' moet je een 'Leviathan Skycrane' stelen. Je kan tijdens de missie, als je in de Skycrane zit, de helikopter in je Hanger van het Verdant Meadows Aircraft Graveyard parkeren dan de hanger dicht maken en op een manier de missie falen, en dan staat hij in je hanger. Zo ging het bij alle speciale voertuigen, als je ze niet kwijt wil kan je ze opslaan. Ik weet niet zeker of hij dan een skycrane houd, of dat het weer een gewone Leviathan word. Correct me if I'm wrong Pemp.
MegaPilot Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Nee, die zijn er helaas niet, alleen in de missie 'Up, Up, And Away!' moet je een 'Leviathan Skycrane' stelen. Je kan tijdens de missie, als je in de Skycrane zit, de helikopter in je Hanger van het Verdant Meadows Aircraft Graveyard parkeren dan de hanger dicht maken en op een manier de missie falen, en dan staat hij in je hanger. Zo ging het bij alle speciale voertuigen, als je ze niet kwijt wil kan je ze opslaan. Ik weet niet zeker of hij dan een skycrane houd, of dat het weer een gewone Leviathan word. Correct me if I'm wrong Pemp. De Leviathan Skycrane kan je niet opslaan hoor! De magneet verdwijnt en hij wordt weer een gewone Leviathan. Dit staat ook op Wikigta vermeld:Buiten de missie om is het niet mogelijk om met een Leviathan met magneet te vliegen.
Pemp Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 De Leviathan Skycrane kan je niet opslaan hoor! De magneet verdwijnt en hij wordt weer een gewone Leviathan. Ja, ik had er al zo'n voorgevoel over
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Wel jammer dat dat niet buiten die missie kan lekker een politie oppaken en in het water dumpen. Of een geldtruck op pakken.
Pemp Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Wel jammer dat dat niet buiten die missie kan lekker een politie oppaken en in het water dumpen.Of een geldtruck op pakken. MegaPilot heeft net een link gepost van een mod die de magneet aan de helikopter zet, ookal zit je niet in die missie. Wel, deze Helikopter komt normaal gezien enkel voor tijdens deze missie.Ik heb op internet gezocht naar een Modificatie die de magneet weer aanbrengt aan de gewone Leviathan. Klik hier om de Modificatie te downloaden.
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Wel jammer dat dat niet buiten die missie kan lekker een politie oppaken en in het water dumpen.Of een geldtruck op pakken. MegaPilot heeft net een link gepost van een mod die de magneet aan de helikopter zet, ookal zit je niet in die missie. Wel, deze Helikopter komt normaal gezien enkel voor tijdens deze missie.Ik heb op internet gezocht naar een Modificatie die de magneet weer aanbrengt aan de gewone Leviathan. Klik hier om de Modificatie te downloaden. Ow sorry over het hoofd gezien. Ben hem nu aan het downloaden
arie_b. Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Maar ik speel gta op de ps2, dus ik kan die mod niet downloaden denk ik... of is er ook een mod voor de ps2 om voertuigen te vervoeren? En nog iets, als ik een packer steel en er auto's op probeer te zetten, glijden ze er allemaal af. weet iemand hoe je ze kunt laten staan?
Recommended Posts