Jump to content

Helikoptekaartje


arie_b.

Recommended Posts

Maar ik speel gta op de ps2,

dus ik kan die mod niet downloaden denk ik...

of is er ook een mod voor de ps2 om voertuigen te vervoeren?

En nog iets, als ik een packer steel en er auto's op probeer te zetten,

glijden ze er allemaal af.

weet iemand hoe je ze kunt laten staan?

Hier is ook een mod voor weet ff niet meer welke hoor.

Maar aangezien jij het op de ps2 speelt kan je helaas geen mods erop zetten.

Wel jmmr voor je :N

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik speel gta op de ps2,

dus ik kan die mod niet downloaden denk ik...

of is er ook een mod voor de ps2 om voertuigen te vervoeren?

Om te modden op je PS2 moet je even op het forum of Google zoeken. Gewoon met "Playstation 2 San Andreas Mod"

En nog iets, als ik een packer steel en er auto's op probeer te zetten,

glijden ze er allemaal af.

weet iemand hoe je ze kunt laten staan?

Niet mogelijk. Ze houden het even vol, maar zodra je een bocht ingaat verschuiven ze, en uiteindelijk vallen ze.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik speel gta op de ps2,

dus ik kan die mod niet downloaden denk ik...

of is er ook een mod voor de ps2 om voertuigen te vervoeren?

Ja, het is om de een of andere reden ook nog illegaal om op de PS2 te modden. Dus we mogen je daar niet bij helpen (wel doorlinken naar google natuurlijk, zoals hierboven :engel: ). Bovendien is het de moeite en het geld niet waard. Eerst: moet je voor 50 euro je PS2 laten ombouwen. Daarna moet je nog voor 20 euro Action Replay Max (programma wat bestanden van PS2 naar PC en vice versa kan omzetten) kopen. Je kan veel beter de PC versie voor 20 euro kopen.

En nog iets, als ik een packer steel en er auto's op probeer te zetten,

glijden ze er allemaal af.

weet iemand hoe je ze kunt laten staan?

In de missie Cop Wheels en Just Business blijven de voertuigen ook staan, dus er zal wel een of ander script in de missie staan dat ze gewoon mee kunnen rijden. Maar buiten de missie kan dit echt niet, en er zijn naar mijn weten ook geen mods voor. Oorzaak: de engine van gtasa staat het niet toe om twee of meerdere voertuigen op elkaar laten staan. Niets tegen te doen dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het is om de een of andere reden ook nog illegaal om op de PS2 te modden. Dus we mogen je daar niet bij helpen (wel doorlinken naar google natuurlijk, zoals hierboven :engel: ). Bovendien is het de moeite en het geld niet waard. Eerst: moet je voor 50 euro je PS2 laten ombouwen. Daarna moet je nog voor 20 euro Action Replay Max (programma wat bestanden van PS2 naar PC en vice versa kan omzetten) kopen. Je kan veel beter de PC versie voor 20 euro kopen.
Iemand heeft ook al gezegd bij een ander onderwerp dat je een cd voor 15 euro kan kopen en dat je daar dan wel mee kan modden op je playstation. En iemand zei dat ik het spel beter op de computer kan kopen vr 20 euro, maar ik heb een hele slome computer, dus ik heb geen zin om een spel te spelen dat de hele tijd crasht
Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik speel gta op de ps2,

dus ik kan die mod niet downloaden denk ik...

of is er ook een mod voor de ps2 om voertuigen te vervoeren?

En nog iets, als ik een packer steel en er auto's op probeer te zetten,

glijden ze er allemaal af.

weet iemand hoe je ze kunt laten staan?

Om ff op je 2de vraag te beantwoorden.

Dit is helaas niet mogelijk omdat de Engine van GTA SA het nu eenmaal niet toelaat dat er 2auto's op/in elkaar staan.

Ik weet niet of hier een mod voor is.

Maar zoals je zelf al aangegeven hebt, heb je GTA SA op de PS2 dus valt modden al af.

Ik hoop dat ik zo je vragen beantwoord heb. ^_^

Grtzzz moechy :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand heeft ook al gezegd bij een ander onderwerp dat je een cd voor 15 euro kan kopen en dat je daar dan wel mee kan modden op je playstation.
Die CD voor 15 euro is Action Replay Max. Maar dan ben je er nog niet, dan moet je je PS2 ook nog laten ombouwen (normaal zit er een soort blokkade in voor gekopieerde, bewerkte en illegale software in, maar die kun je laten "verwijderen" tegen een prijsje, dat is het ongeveer maar ik weet daar ook niet zo veel vanaf). Hierdoor loopt je PS2 best wel het risico om kapot te gaan, en je San Andreas disc al helemaal. Daarbij is het gewoonweg veel te ingewikkeld (Een PS2 disc is hardcoded), en zul je niet verder komen dan een simpele trainer te installeren. Mods, dus echt bestanden vervangen op je PAL schijfje gaat je hoogstwaarschijnlijk niet lukken. Te veel risico, te ingewikkeld, het is de ellende gewoon niet waard. Ik raad het je dan ook af. Maar wie ben ik om je tegen te houden? Ik geef slechts advies :sigaar:
En iemand zei dat ik het spel beter op de computer kan kopen vr 20 euro, maar ik heb een hele slome computer, dus ik heb geen zin om een spel te spelen dat de hele tijd crasht
Tegenwoordig kost ie zelf 15 euro. Daarbij is er ook nog zoiets als de systeemeisen, de minimale eisen om San Andreas te laten draaien op je PC'tje. Hier kun je kijken of je PC Grand Theft Auto San Andreas aankan. En als je niet weet wat je computer heeft, kijk je hier. Al heb je een trage PC: GTASA zal nooit crashen. Hij zal alleen langzaam draaien. Succes :) Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

moet je gewoon die namen intypen??

Heej Arie_b! :cya:>Wikigta.< the place to be als je een probleem hebt! :)

Ik zoek het wel even voor je op. ^_^

Je hebt volgende helikopters:

Sparrow.=>Helikoptertje.

Sea Sparrow.=>Deze helikopter kan op het water landen en bevat een machinegeweer. Hij kan ook op eht vaste land landen.

RC Goblin.=>Soort van Speelgoedhelikopter.

RC Raider.=>Soort van Speelgoedhelikopter.

Raindance.=>Blushelikopter, je kan er niet mee blussen.

Police Maverick.Maverick die door de politie wordt gebruikt en een zoeklicht bevat.

Maverick.=>Helikoptertje.

News Chopper.=>Nieuwshelikopter.

Leviathan.=>Vrachthelikopter.

Hunter.=>Gevechtshelikopter.

Cargobob.Legervrachthelikopter.

Klik op de geonderlijnde helikopter als je er meer informatie over wilt. Je vindt in de links de vindplaatsen en meer info. ^_^

Veel plezier nog met Gta: San Andreas! :cya:

@ hieronder: Hij weet niet eens wat er staat op de plek waar jij je bolletjes neerdropte, niet echt handig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Maar ik speel gta op de ps2,

dus ik kan die mod niet downloaden denk ik...

of is er ook een mod voor de ps2 om voertuigen te vervoeren?

Ja, het is om de een of andere reden ook nog illegaal om op de PS2 te modden. Dus we mogen je daar niet bij helpen (wel doorlinken naar google natuurlijk, zoals hierboven :engel: ). Bovendien is het de moeite en het geld niet waard. Eerst: moet je voor 50 euro je PS2 laten ombouwen. Daarna moet je nog voor 20 euro Action Replay Max (programma wat bestanden van PS2 naar PC en vice versa kan omzetten) kopen. Je kan veel beter de PC versie voor 20 euro kopen.

En nog iets, als ik een packer steel en er auto's op probeer te zetten,

glijden ze er allemaal af.

weet iemand hoe je ze kunt laten staan?

In de missie Cop Wheels en Just Business blijven de voertuigen ook staan, dus er zal wel een of ander script in de missie staan dat ze gewoon mee kunnen rijden. Maar buiten de missie kan dit echt niet, en er zijn naar mijn weten ook geen mods voor. Oorzaak: de engine van gtasa staat het niet toe om twee of meerdere voertuigen op elkaar laten staan. Niets tegen te doen dus.

mijnes was 15 uero
Link to comment
Delen op andere websites

En nog iets, als ik een packer steel en er auto's op probeer te zetten,

glijden ze er allemaal af.

weet iemand hoe je ze kunt laten staan?

Nee dit gaat niet, dit heeft te maken met de zwaartekracht in gta. Dit werkt zo dat als er een auto op een andere auto staat, Dat de bovenste eraf valt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dit gaat niet, dit heeft te maken met de zwaartekracht in gta. Dit werkt zo dat als er een auto op een andere auto staat, Dat de bovenste eraf valt.
Grote onzin, dat heeft niks te maken met zwaartekracht. Heb jij ooit een auto van een oplegger zien vallen in het echt, of op zijn minst, een wagen zien wiebelen? En als jij twee (vierkante) blokjes op elkaar zet valt de bovenste er toch ook niet spontaan af, of wel?

Ik citeer MartyCeha, een paar posts hiervoor:

Oorzaak: de engine van gtasa staat het niet toe om twee of meerdere voertuigen op elkaar laten staan. Niets tegen te doen dus.
Link to comment
Delen op andere websites

Nee dit gaat niet, dit heeft te maken met de zwaartekracht in gta. Dit werkt zo dat als er een auto op een andere auto staat, Dat de bovenste eraf valt.
Grote onzin, dat heeft niks te maken met zwaartekracht. Heb jij ooit een auto van een oplegger zien vallen in het echt, of op zijn minst, een wagen zien wiebelen? En als jij twee (vierkante) blokjes op elkaar zet valt de bovenste er toch ook niet spontaan af, of wel?

Ik citeer MartyCeha, een paar posts hiervoor:

Oorzaak: de engine van gtasa staat het niet toe om twee of meerdere voertuigen op elkaar laten staan. Niets tegen te doen dus.

Sorry, dat bedoelde ik, Energy. :O Niet boos worden alsjeblieft, ben ook nog maar net wakker.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...