Jump to content

hoge rank beschermt?


perry28

Recommended Posts

hallo allemaal

ik heb een theorie

mijn idee is dat als je een hoge rank heb bv 7 of mis wel 8 of hoger ben ik nog niet tegen gekomen trouwens

dat je gewoon weg niet meteen geraakt word heb het echt een paar keer meegemaakt dat ik goed en raak schoot gebeurde niks hij 2 schoten ik dood

oke kan headschot zijn maar ik vind het wel vreemd dat ik hem duidelijk en goed raak er niks gebeurde heb het niet 1 keer maar echt wel vaak meegemaakt

dus de theorie is hoge rank is minder snel dood? :Y:Y:Y

ben benieuwt of meer mensen dit hebben

groetjes perry

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal

ik heb een theorie

mijn idee is dat als je een hoge rank heb bv 7 of mis wel 8 of hoger ben ik nog niet tegen gekomen trouwens

dat je gewoon weg niet meteen geraakt word heb het echt een paar keer meegemaakt dat ik goed en raak schoot gebeurde niks hij 2 schoten ik dood

oke kan headschot zijn maar ik vind het wel vreemd dat ik hem duidelijk en goed raak er niks gebeurde heb het niet 1 keer maar echt wel vaak meegemaakt

dus de theorie is hoge rank is minder snel dood? :Y:Y:Y

ben benieuwt of meer mensen dit hebben

groetjes perry

Ik denk eerder dat je met lag te maken hebt, en misschien mensen met een hogere rang meer evaring hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal

ik heb een theorie

mijn idee is dat als je een hoge rank heb bv 7 of mis wel 8 of hoger ben ik nog niet tegen gekomen trouwens

dat je gewoon weg niet meteen geraakt word heb het echt een paar keer meegemaakt dat ik goed en raak schoot gebeurde niks hij 2 schoten ik dood

oke kan headschot zijn maar ik vind het wel vreemd dat ik hem duidelijk en goed raak er niks gebeurde heb het niet 1 keer maar echt wel vaak meegemaakt

dus de theorie is hoge rank is minder snel dood? :Y:Y:Y

ben benieuwt of meer mensen dit hebben

groetjes perry

dit is niet waar..

je rank maakt helemaal niet uit met schieten,

diegene is gewoon zo goed dat hij dat kan.

want als diegene een nieuw account maakt en hij is level 0 dan zal hij/zij het nog kunnen

Nick

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je FreeMode doet, is er een optie 'Friendly Fire On/Off' En als de die gast dan voor 'Off' kiest, en je schiet op iemand gaat ie niet dood. Dus volgens mij is dat het, correct me if i'm wrong. ;)

ik denk dat hij bedoeld van dat mensen hem snel killen en dat hem dat nog niet lukt ^_^ omdat die mensen veel ervarender zijn.

Ofniet? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal

ik heb een theorie

mijn idee is dat als je een hoge rank heb bv 7 of mis wel 8 of hoger ben ik nog niet tegen gekomen trouwens

dat je gewoon weg niet meteen geraakt word heb het echt een paar keer meegemaakt dat ik goed en raak schoot gebeurde niks hij 2 schoten ik dood

oke kan headschot zijn maar ik vind het wel vreemd dat ik hem duidelijk en goed raak er niks gebeurde heb het niet 1 keer maar echt wel vaak meegemaakt

dus de theorie is hoge rank is minder snel dood? :Y:Y:Y

ben benieuwt of meer mensen dit hebben

groetjes perry

Ik denk eerder dat je met lag te maken hebt, en misschien mensen met een hogere rang meer evaring hebben.

ja tuurlijk ben ik met je eens hoor mensen met rank 8 of hoger spelen gewoon meer dus zijn ze al snel beter

maar als ik iemand echt goed raak en niet dood gaat en ik met 2 schoten wel heeft niks temaken wie wel f niet beter is

vond ik heel raar

tuurlijk ben ik niet de beste soms verlies je dik en soms win je dat maakt multiplayer juist leuk

heb wel gezien dat mensen worden gekickt die meer dan rank 8 hebben vind ik wel sneu zielige mensen die dat doen

als je niet tegen je verlies kan kap dan met MP

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je R3 inhoud en dan op hoofd mikt, dan knalle de kogels langs het hoofd en klik op r3 headshot dan weer snel headshot

als dat het niet is

als iemand net is dood gemaakt en word weer levend, duurt dat 3 secondne ofzo tot hij geraakt kan worden

als dit het beiden niet is weet ik het ook niet

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
hallo allemaal

ik heb een theorie

mijn idee is dat als je een hoge rank heb bv 7 of mis wel 8 of hoger ben ik nog niet tegen gekomen trouwens

dat je gewoon weg niet meteen geraakt word heb het echt een paar keer meegemaakt dat ik goed en raak schoot gebeurde niks hij 2 schoten ik dood

oke kan headschot zijn maar ik vind het wel vreemd dat ik hem duidelijk en goed raak er niks gebeurde heb het niet 1 keer maar echt wel vaak meegemaakt

dus de theorie is hoge rank is minder snel dood? :Y:Y:Y

ben benieuwt of meer mensen dit hebben

groetjes perry

als er net iemand gedood is en gij respawd dan kun je hem denk zo'n 3 seconde niet dode en dan schiet gij je meestal dood als gij in je buurt staat, heb ik al heel veel meegemaakt. mss was dit ook bij jou zo

Link to comment
Delen op andere websites

Chello vertelde mij laats nog dat hun dan een snellere VERBINDING zouden hebben en daar het probleem ligt, wat je ook kan doen is toch eens kijken of de poorten op je router hebt ingesteld, verwezen ze mij ook nog een keer na!

ik heb er ook erg vaak last van dat ik het steeds niet WIN van een 0 t/m 7 ranker!!!

Zwaar irritant!

MVG rudeboyaka47

Link to comment
Delen op andere websites

Chello vertelde mij laats nog dat hun dan een snellere VERBINDING zouden hebben en daar het probleem ligt, wat je ook kan doen is toch eens kijken of de poorten op je router hebt ingesteld, verwezen ze mij ook nog een keer na!

ik heb er ook erg vaak last van dat ik het steeds niet WIN van een 0 t/m 7 ranker!!!

Zwaar irritant!

MVG rudeboyaka47

Grappig dat ke dat denkt, maar het maakt weinig uit hoor. Zelf begon ik ook in lvl 0 en ik versloeg zo een level 9' ener. Het is gewoon een verschil in ervaring!

Link to comment
Delen op andere websites

Chello vertelde mij laats nog dat hun dan een snellere VERBINDING zouden hebben en daar het probleem ligt, wat

als je dat denkt ben je echt achterlijk hahahaha lmao

Nee, dan ben je niet achterlijk, dan heb je een goed punt. Zoiets heet lagg, gemertenaar. Of althans, dat is wat hij bedoelt aan te geven. :duh:

Lagg kan erg zijn, of minder erg: Beeld wat je deelt via een internetverbinding, is nooit overal even vlot. Meestal is dit slechts een honderdste van een seconde, en heeft niemand er last van. Wordt een server echter voller, en er gebeurt veel op dat moment, bijvoorbeeld zes explosies tegelijk of vlak na elkaar, ga je lagg ervaren. Vaak valt het op door licht stotterend beeld, of bijvoorbeeld: je ziet een andere gamer die je zes keer hetzelfde stukje ziet rennen. Op dat moment zijn de beelden soms wel een seconde later bij jou in beeld. In geval van Deathmatch kan een opponent dus al een halve seconde op je staan schieten, maar zie je dat later pas en heb je het te laat door. Dan krijg je het idee dat je met een single shot omgelegd wordt, terwijl je eigenlijk "gewoon" al als schietschijf hebt staan dienen... ^_^ Kan inderdaad vervelend zijn! :Y

@Hierboven, dat "spawn verhaal": Dat gaat dus over spawnprotection - duurt geen drie volle seconden, wel korter, maar kan hier inderdaad reden van zijn, ja. Iemand die net gespawnt wordt, zie jij mischien al wel, maar de speler zit zelf thuis nog op een laadscherm te turen. Dat is de reden voor enkele seconden spawnprotection.

Link to comment
Delen op andere websites

Chello vertelde mij laats nog dat hun dan een snellere VERBINDING zouden hebben en daar het probleem ligt, wat je ook kan doen is toch eens kijken of de poorten op je router hebt ingesteld, verwezen ze mij ook nog een keer na!

ik heb er ook erg vaak last van dat ik het steeds niet WIN van een 0 t/m 7 ranker!!!

Zwaar irritant!

MVG rudeboyaka47

zoiets heet geen lag zoiets heet dom zijn. Lees zijn post eens goed door daaruit kan je toch duidelijk uitmaken dat hij geen last heeft van lag want hij wint niet van een 0/tm7 ranker en daarboven wel als het goed is. Nee het is geen lag waar hij last van heeft, het is zijn IQ hoogte en misschien het jouwe ook als jij denkt dat de oorzaak lag is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...