Jump to content

Hydra

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik kan met een hydra als ik op rondje druk geen bom droppen...

kan iemand zeggen waarom?

Je kan volgens mij helemaal geen bommen droppen met een hydra

Overegens kan je wel rakketen afvuren maar dat beantwoordt je vraag niet.

Dus: I don't now?

Geplaatst:
Ik kan met een hydra als ik op rondje druk geen bom droppen...

kan iemand zeggen waarom?

Met de hydra kan je 2 dingen met L1 kan je een raket afschieten en met rondje kan je een lichtsensor droppen

Geplaatst:

De 'bom' bedoelt hij zo'n lichtsensor mee. En ik neem aan dat je SA op de Playstation speelt. Wel raar, want je zou gewoon met circle die sencor moeten laten vallen. Misschien iets mis met je controller? Verder weet ik het ook niet, ik ben niet zo'n Playstation-gamer.

Pemp.

Geplaatst:

Als je SA op de PC hebt, doe je met Ctrl rakketen afvuren. Richten doe je dan met de Spatiebalk, en lichtsensoren droppen doe je met de Linkermuisknop. Waar het voor dient? Als je boven een boot zweeft met je Hydra, dan laat je zo'n lichtsensor droppen, en als ie op de boot komt zinkt de boot. Dit heb je geleerd in de missie: Vertical Bird :)

Geplaatst:
Als je SA op de PC hebt, doe je met Ctrl rakketen afvuren. Richten doe je dan met de Spatiebalk, en lichtsensoren droppen doe je met de Linkermuisknop. Waar het voor dient? Als je boven een boot zweeft met je Hydra, dan laat je zo'n lichtsensor droppen, en als ie op de boot komt zinkt de boot. Dit heb je geleerd in de missie: Vertical Bird :)

Het is ook voor als je door een raket (hittezoekend) word achterna gezeten. Dan gaat de raket daar achterna. Zie ook dit heel even: Wikipedia (anti-radar-sneeuw(Flare))

Geplaatst:

Op de PS2 versie van SA komt het wel vaker voor dat de flare niet reageert als je op rondje drukt (ik heb dit namelijk ook wel vaker). Op de PC komt dit soms ook wel voor dacht ik.

De functie is inderdaad om andere hittezoekende raketten af te leiden, zoals RPG's, SAM's (van Area 69), en andere Hydra's (tijdens de missie Vertical Bird en terwijl je een Wanted Level hebt).

Geplaatst:

Ja, ik weet wel hoe je die lichtsensoren af moet vuren,

maar hij doet het soms niet.

Ik gebruik vrijwel alleen maar gespawnde hydra's

kan het daaraan liggen?

Geplaatst: (bewerkt)
Ja, ik weet wel hoe je die lichtsensoren af moet

vuren, maar hij doet het soms niet.

Ja, dat had ik begrepen. Ik zeg alleen dat dat wel vaker voorkomt.
Ik gebruik vrijwel alleen maar gespawnde hydra's

kan het daaraan liggen?

Nee. Een Hydra is een Hydra :)

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Ik weet hoe het komt dat de 'Flare' niet altijd wil afvuren. Je moet in de buurt zijn van een Raket die op jou gericht is, pas dan kan je een 'Flare' afvuren. De eerste keer kan je een 'Flare' afvuren zonder dat er een raket jou achtervold, de tweede keer gaat het dan wat moeilijker. Dus dit is gewoon normaal. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...