Ice Banana Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 (bewerkt) Ik heb deze keer een nieuwe stijl aangepapt. Verschrikkelijke histeria gewekt met de C4Ds, omdat ik daar feitelijk bitterweinig mee werk hahaa. Al bij al ben ik best tevreden over dit werkje. Zou ik graag rates mogen? V1 (WIP) V1. Zwart -en witte toonwaarden: Persoonlijk vindt ik bovenstaande mooier dan deze hieronder. Ik denk iets teveel geklooid met de de C4D :$ V2. V2. Zwart -en witte toonwaarden: Bewerkt: 3 november 2008 door Ice Banana Reageren
GTA Haas Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ben ook net bezig met een Sig, maar wil niet lukken. Maar even raten, de effecten zijn mooi. Maar iets te donker, tja... Een 8.6/10 Niet eens met de rating? Stuur me een PB! Reageren
.Djanick Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Ben ook net bezig met een Sig, maar wil niet lukken. Maar even raten, de effecten zijn mooi. Maar iets te donker, tja... Een 8.6/10 Niet eens met de rating? Stuur me een PB! ik zou nou net zeggen "iets te overbelicht" vooral bij het middenstuk van je sign. daartegenover zijn ze zijkanten wel weer heel erg leeg. opzich wel mooi om een beetje diepte te maken maar rechts loopt die niet mooi over van iets naar niets.. vooral door dat roze ding effecten zelf erg mooi en de tekst ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.