Jump to content

GTA IV Xbox360 ''Unrecognized disc''


Diiabl0

Recommended Posts

Beste GTA'ers.

Ik heb GTA IV voor de Xbox360.

Als ik de missie 14. Do You Have Protection?! probeer te laden dan geeft mijn xbox aan,

unrecognized disc.?

Is dit het grote GTA IV probleem waar iedereen het over heeft of ligt het aan mijn xbox?

Greetz me;)

Bewerkt: door Diiabl0
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde probleem meegemaakt. Een aantal oorzaken kunnen zijn:

- Er zitten krassen op de disk. Mocht het niet jouw schuld zijn, bel dan de Microsoft klantenservice op om je Xbox terug te sturen aangezien die de krassen geeft.

- Je disk is onleesbaar omdat je er met vette handen aan hebt gezeten of bijvoorbeeld op geknoeid hebt. Je kan zelf wel raden hoe laat het dan is.

- Je Xbox is met disk en al op de grond gevallen terwijl je het spel zat te spelen. Ook hier kun je eventueel wat vergoed krijgen bij Microsoft, het ligt er natuurlijk aan hoe je het brengt.

Onthoud dat krassen kunnen komen door jou eigen onvoorzichtigheid maar ook door de Xbox 360 zelf, die het spel zelf krassen geeft. In dit tweede geval kan je een nieuwe Xbox vergoed krijgen in ruil voor je oude (zie eerste oorzaak).

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...