Sa_bulldog Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 (bewerkt) Ik wil dus ook heel graag GTA IV kunnen spelen... en nu is er maar een computer in onze stad dus als iemand me daarmee zou kunne helpen zou ik dat erg op prijs stellen aangezien ik 23 november 19 wordt (cadeautje GTAGames?) (PS: dit is niet als reclame bedoelt) maar moet het gewoon weten en heb er echt geen verstand van) Wat Ik zoek? Goeie Moederbord + Processor een Betere Video kaart want hij gaf aan dat die wel wou maar niet perfect was PS: houw rekening met de prijs heb het niet breed ofzo Klik Voor Prijzenlijst PS : Systeem van mij Soon (even zoeken op het forum hier) Bewerkt: 4 november 2008 door Sa_bulldog Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Van moederborden heb ik niet veel verstand, maar je zal best een DDR2 moederbord kopen met Socket 775. Als processor raad ik je de Intel Core 2 Quad Q6600 aan. Ik heb deze zelf ook en hij werkt goed en snel, en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Reageren
wesley123 Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Een quad core is een beetje overbodige luxe, geen enkel spel maakt nog gebruik van die technologie en het spel zal zich dus tot 2 cores beperken, waardoor de andere 2 er voor niks inzitten. Een AMD processor is beter voor spellen dan een intel en de prijs is ook veel minder qua de prestaties. Een phenom x3 is wel aan te raden zodat je via taakbeheer het maximale uit het spel kan halen door het spel op 2 ongebruikte cores aan te qijzen. 4gb geheugen is ook geen overbodige luxe Reageren
GtaSlave Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Ehm... Amd beter voor spellen? dat denk ik toch echt niet. >>> Door SummerBase: Onderbouw het met argumenten, wil je. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.